دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
«جیمز منگولد» چگونه هالیوود را قبضه کرد؟!

روز‌های شلوغ آقای کارگردان

روز‌های شلوغ آقای کارگردان
منگولد تا پایان سال میلادی سه فیلم سینمایی مهم از خواهد ساخت و یکی از آثار سال قبلش نیز اکران می‌شود.
کد خبر : 841343

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، جیمز منگولد کارگردان شناخته شده هالیوود که آثاری همچون «لوگان» و «فورد و فراری» را در کارنامه هنری خود داشته، در این روز‌ها شلوغ‌ترین ایام حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار او قرار است اواسط تابستان امسال، فیلم زندگینامه «باب دیلن» آهنگساز، ترانه‌سرا و هنرمند مطرح حوزه موسیقی را بسازد. او تیموتی شالامه، بازیگر جوان فیلم‌هایی مثل «میان ستاره‌ای»، «زنان کوچک» و «تل ماسه» را برای بازی در نقش دیلن در نظر گرفته و اجرای تمام ترانه‌ها در فیلم توسط همین بازیگر انجام خواهد شد.در حال حاضر کار پیش تولید این اثر در دست انجام است و در ماه آگوست (مرداد-شهریور) فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

این کارگردان همچنین مشغول نگارش فیلمنامه یکی از قسمت‌های جدید مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» است. فیلمی که فعلا اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده و تنها چیزی که قطعی است حضور جیمز منگولد به عنوان نویسنده و کارگردان در آن است.

اما این دو اثر تنها درگیری‌های حرفه‌ای منگولد نیستند. او پس از اتمام این پروژه‌ها باید بلافاصله به سراغ نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی پروژه جدیدی از دنیای سینمایی «دی سی» برود، فیلم «سوامپ تینگ» که برای کمپانی «دی سی» اثر مهمی محسوب می‌شود، چون این کمپانی پیش از این یکبار اقدام به ساخت اثری با این عنوان کرده و شکست خورده و حالا اصلا دوست ندارد یکبار دیگر از این ناحیه ضربه بخورد.

به این روز‌های شلوغ جیمز منگولد این مسئله را نیز اضافه کنید که اوایل تابستان یکی از فیلم‌های مهم کارنامه هنری‌اش اکران می‌شود، فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» که پنجمین قسمت از مجموعه آثار ایندیانا جونز است و منگولد در این قسمت جانشین استیون اسپیلبرگ یکی از بزرگترین فیلمسازان هالیوود شده. چهار قسمت قبلی این فرنچایز سینمایی توسط اسپیلبرگ ساخته شده و حالا همه منتظرند دستپخت این کارگردان ۵۹ ساله را ببینند. این فیلم از ٩ تیر امسال در سینما‌ها اکران می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته