دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 14:14

کیف‌زن حرفه‌ای با بچه‌هایش دزدی می‌کرد/ کلاهبرداری با شگرد بیماری بچه

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو متهم به کلاهبرداری و کیف‌زنی خبرداد. مرد کلاهبردار با این ادعا که پسرش مریض است اقدام به کلاهبرداری کرده و زن جوانی به همراه دو دخترش کیف مسافران اتوبوس را به سرقت می‌بردند.
کد خبر : 84127

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، چندی پیش ماموران مبارزه با کلاهبرداری مشهد در جریان قرار گرفتند که فردی با معرفی خود به عنوان مدیر رستوران با شیوه‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری کرده است. یکی از شکات این مرد در تحقیقات به پلیس گفت: چند روز پیش مرد جوانی سوار بر خودروام شد. او خودش را مدیر رستورانی معرفی کرد و با این عنوان که بچه‌اش مریض است و پول نقد به همراه ندارد از من مقداری پول به عنوان قرض گرفت. زمانی که برای گرفتن پول به آدرس رستوران مورد نظر رفتم، متوجه شدم صاحب رستوران فرد دیگری است و مرد ناشناس با این شیوه از من کلاهبرداری کرده است.


با شکایت‌های سریالی در این رابطه، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه با چهره‌نگاری‌های صورت گرفته، ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری مشهد روز گذشته موفق شدند مرد جوان را دستگیر کنند.


کیف‌زنی به همراه دو فرزند


همچنین روز گذشته زن جوانی به همراه دو دخترش دستگیر شد. زن جوان با شگردی کاملا حرفه‌ای و بدون آنکه مسافران متوجه شوند کیف مسافران اتوبوس‌های شهری را به سرقت می‌برد.


متهم برای آن که کسی به او شک نکند، دو دخترش را نیز در سرقت‌ها همراه خود می‌برد و با کمک آنها نقشه سرقت‌هایش را اجرا می‌کرد.


سرهنگ محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد با اعلام خبر دستگیری زن جوان در روز گذشته اظهار کرد: مرد کلاهبردار و زن جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفتند. تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی متهمان این دو پرونده ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب