دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 14:05
حکیمی پور در شورای شهر مطرح کرد؛

قالیباف در خصوص هزینه‌های شهر آفتاب توضیح دهد

عضو شورای شهر تهران خواستار توضیح قالیباف درباره هزینه‌های انجام شده در پروژه شهر آفتاب شد.
کد خبر : 84122

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد حکیمی‌پور در تذکری در در دویست و پنجاه هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران خواستار پاسخگویی شهردار تهران نسبت به هزینه‌های صورت گرفته در پروژه شهر آفتاب شد.


وی با اشاره به نامه‌ای که جمعی از اعضای شورای شهر در تقدیر از پروژه شهر افتاب امضا کرده‌اند، افزود: چطور می‌شود که بدون طرح در صحن علنی شورا نامه‌ای امضا می‌شود و روزنامه همشهری تذکر اینجانب را سانسور می‌کند ولی تقدیر برخی از اعضا را کامل منتشر می‌کند.
عضو شورای شهر تهران در تذکر خود از شهردار تهران درخواست کرد تا نسبت به هزینه‌های انجام شده در پروژه شهرآفتاب توضیح دهد و گفت : مطابق با ماده ٧٣ قانون شوراها تقاضا داریم تا شهردار تهران نسبت به هزینه‌های انجام گرفته در شهر آفتاب توضیح دهند و همچنین مجوزهای قانونی هزینه‌ها بر اساس آیین نامه‌های معاملاتی شهرداری تهران اعلام شود.
حکیمی پور تصریح کرد: درخواست دارم تا شهردار محترم تهران نسبت به ریز هزینه‌های انجام شده بر اساس فهرست بهای قانونی در سال مقایسه و علت افزایش هزینه‌های انجام شده توضیح دهند.


وی همچنین افزود : در پایان سال ٩٤ که آخرین رقم برای تکمیل پروژه از سوی شورای شهر به تصویب رسیده بود مشروط به برآورد کردن ریز هزینه‌ها و اعلام دقیق آن به شورای اسلامی شهر بود که متاسفانه تا کنون انجام نگرفته است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته