دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1402 - 14:26
همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دانشگاه آزاد سوسنگرد

رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دانشگاه آزاد سوسنگرد
رزمایش کمک‌های مؤمنانه با مشارکت کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد و اهدای بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر برگزار شد.
کد خبر : 841201

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سوسنگرد، رزمایش کمک‌های مؤمنانه با مشارکت کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد و اهدای بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر برگزار شد.

در این رزمایش که با حضور بلقیس بیت‌مشعل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد و جمعی از استادان، کارکنان و مسئولان فرهنگی این دانشگاه برگزار شد، بسته‌های کمک‌ معیشتی تهیه شده با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد در حاشیه این رزمایش به خبرنگار آنا گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری درباره همایش همدلی و کمک‌های مردمی به نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان به توزیع بسته‌های حمایتی با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی پرداختیم.

برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد

بیت‌مشعل عنوان کرد: امیدواریم با الگوگیری از مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام در حوزه کاری خود برای اقشار نیازمند در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه نقش خود را به صورت برجسته ایفا کنیم.

به گزارش آنا، در این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۲۲ بسته حمایتی هرکدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان و در مجموع ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان آماده و میان قشرآسیب‌پذیر شهرستان توزیع شد.

در مراحل قبل نیز چندین مرحله کمک‌های مؤمنانه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد جمع‌آوری و در قالب بسته‌های حمایتی میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب