دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1402 - 11:45
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تأکید کرد؛

توجه فضای غالب دانشگاه‌ها به مسائل فرهنگی و کارآفرینی

توجه فضای غالب دانشگاه‌ها به مسائل فرهنگی و کارآفرینی
حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار عنوان کرد: باید فضای غالب دانشگاه‌ها تولید علم، توجه به مسائل فرهنگی و عملکرد در قالب دانشگاه کارآفرین باشد.
کد خبر : 841128

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ایلام، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مسائل علمی و فرهنگی به‌خصوص در مقابله با اغتشاشات سال گذشته سربلند و موفق عمل کرد.

وی بیان کرد: وظیفه دانشگاه و استادان در شرایط کنونی حیاتی و خطیر است؛ چراکه تربیت اشرف مخلوقات برعهده این مجموعه قرار دارد. باید فضای غالب دانشگاه‌ها تولید علم، توجه به مسائل فرهنگی و عملکرد در قالب دانشگاه کارآفرین باشد.

باید فضای غالب دانشگاه‌ها توجه به مسائل فرهنگی و عملکرد در قالب دانشگاه کارآفرین باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام هم در این دیدار گفت: سند تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بک سند راهبردی با محور رفع مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف طراحی و در حال اجراست.

بهروز ناصری یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی فقط یک مرکز آموزشی صرف نیست، امروز این دانشگاه میدان‌دار رفع مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف است.

باید فضای غالب دانشگاه‌ها توجه به مسائل فرهنگی و عملکرد در قالب دانشگاه کارآفرین باشد

وی افزود: تبیین شعار سال مقام معظم رهبری وظیفه مجموعه دانشگاه به‌خصوص استادان و دانشجویان است و دانشگاه آزاد اسلامی همواره پیشقراول تببین‌گری در حوزه‌های مختلف بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تبیین کرد: امروز با ریل‌گذاری صورت گرفته و براساس تحولات کشور دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه مدرک‌پرداز به دانشگاه جامعه‌پرداز و اجتماعی تبدیل شده و به رسالت خطیر خود در قبال ‌اجتماع و مردم متعهد است.

به گزارش آنا، در این دیدار یک‌نسخه از بیانیه تعلیم و تربیت ابلاغی از سوی دکتر طهرانچی به نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته