دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1402 - 20:42
رزومه هرناندز قانع کننده است

مدیرعامل نساجی: وطنی آماده نشود ورزشگاه نقش جهان را معرفی می کنیم+ فیلم

مدیرعامل نساجی: وطنی آماده نشود ورزشگاه نقش جهان را معرفی می کنیم+ فیلم
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: رزومه کارلوس قانع کننده بود و نگاه ویژه‌ای به بحث آکادمی داریم. کارلوس برای سال آینده هر کسی را بخواهد به کادر فنی او اضافه خواهیم کرد، هدف ما با کارلوس موفقیت در آسیا و جام حذفی است.
کد خبر : 841063

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، ایزد سیف الله پور در تمرین امروز نساجی در مورد انتخاب هزناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت:  آن انتظاری که داشتیم در نیم فصل دوم محقق نشد و ۱۱ هفته بود که نتیجه نمی‌گرفتیم. در جلسه‌ای دوستانه و توافقی از حمید مطهری جدا شدیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.

وی در مورد حق و حقوق مطهری گفت:  مطمئن باشید در باشگاه نساجی حق کسی خورده نمی‌شود!

سیف الله پور در مورد عملکرد هرناندز در گذشته عنوان کرد:  رزومه کارلوس قانع کننده بود و نگاه ویژه‌ای به بحث آکادمی داریم. کارلوس برای سال آینده هر کسی را بخواهد به کادر فنی او اضافه خواهیم کرد. هدف ما با کارلوس موفقیت در آسیا و جام حذفی است.
 
مدیرعامل نساجی در مورد احضارش به کمیته اخلاق تاکید کرد: برای من هم جالب بود که چرا به کمیته اخلاق دعوت شدم. من فقط از حق باشگاه نساجی دفاع کردم.

وی در خصوص وضعیت این باشگاه برای مجور حرفه ای هم تاکید کرد: تنها مشکل ما در بحث مجوز حرفه‌ای ورزشگاه وطنی است. اگر ورزشگاه وطنی مورد قبول واقع نشود ورزشگاه نقش جهان را انتخاب خواهیم کرد.

صحبت های کامل سیف الله پور را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته