دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1402 - 15:55
منتظر تصمیم پزشک برای کاویانی‌نژاد هستیم

واکنش رنگرز به حضور ۵ کشتی گیر ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا

واکنش رنگرز به حضور ۵ کشتی گیر ایران در فینال مسابقات قهرمانی آسیا
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خیلی خوشحالیم بچه‌های ما توانستند در روز نخست قهرمانی آسیا یک روز ماندگار رقم بزنند.
کد خبر : 841034

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسن رنگرز در آستانه فینال رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در این شب‌های عزیز عاجزانه از مردم کشورم تمنا دارم که فرزندان خودتان را از دعای خیرتان محروم نفرمایید. امروز اتفاق قشنگی افتاد و هر پنج نماینده ما به فینال رسیدند که جزو اتفاقات خوب و ماندگار کشتی فرنگی است.

وی افزود: جا دارد از همین جا یک خسته نباشید به مربیان سازنده بگویم زیرا تمام این اتفاقات ماحصل تلاش‌های آنهاست و ما فقط امانت‌دار آنها هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شانس کسب مدال گفت: دادمرز باید در فینال حریف خود از هندوستان را ببرد. ایمان محمدی فوق‌العاده کار سختی در فینال با حریف ازبکستانی دارد. امین کاویانی نژاد در نیمه‌نهایی فوق‌العاده عملکرد عالی با نماینده قزاق‌ها داشت البته کمی از ناحیه پا آسیب دیده است. منتظریم پزشک مسابقات شرایط او را بررسی کند که آیا ببینیم امکان برگزاری حضور در فینال را دارد یا خیر. خیلی خوشحال می‌شدیم و خودش هم خیلی علاقه‌مند بود در یک شرایط خوب با کشتی‌گیر قرقیزستان کشتی بگیرد. علیزاده هم در وزن 87 کیلوگرم با حریف قزاق مسابقه خواهد داشت و در فوق سنگین هم امین میرزازاده باید به مصاف حریف چینی خودش برود.  

رنگرز در پایان گفت: امیدوارم امروز سهم و نقش خودمان را در اینکه بتوانیم به نوعی به مردم کشورمان ادای دین کنیم و لحظات خوبی را برای آنها رقم بزنیم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته