دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1402 - 12:57
رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌شمالی:

تعامل و وحدت رویه مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت دانشگاه است

تعامل و وحدت رویه مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت دانشگاه است
غلامرضا کاظمی تأکید کرد که تعامل و وحدت رویه مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه واحد‌های دانشگاهی است.
کد خبر : 840950

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی و واحد بجنورد در دیدار نوروزی با استاندار خراسان‌ شمالی با ارائه گزارشی در خصوص پیشرفت‌ها، دستاورد‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ... اظهار کرد: در واحد‌های دانشگاهی استان تعامل، همکاری و وحدت رویه بسیار خوبی بین اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و استادان وجود دارد و همین موضوع زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه واحد‌های دانشگاهی در یک سال اخیر شده است.

وی با بیان آمار افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌ شمالی گفت: در یک سال اخیر شاهد جهش بسیار خوبی در جذب دانشجو بوده‌ایم، به طوری که آمار پذیرش دانشجویی ما از ۷ هزار به ۱۰ هزار دانشجو در سطح استان رسید که این نشان‌دهنده تلاش‌های مجدانه مسئولان و کارکنان دانشگاه‌ها بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی درباره کسب موافقت اولیه راه‌اندازی رشته پزشکی افزود: در مسیر کسب موافقت راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد بجنورد تلاش‌های بسیار زیادی انجام شده و در ادامه راه برای احداث ساختمان و تسریع روند کار‌ها و جذب دانشجو نیازمند اعتبارات و تأمین تجهیزات مورد نیاز هستیم که مسئولان استانی و خیّرین سلامت باید در کنار ما باشند تا بتوانیم این امر مهم را به نتیجه نهایی برسانیم.

** دانش یکی از ابزار‌های مهم تولید است

تعامل و وحدت رویه مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت دانشگاه است

استاندار خراسان شمالی هم تبیین کرد: گزارش عملکرد بسیار خوبی توسط رؤسای واحد‌های دانشگاهی و معاونان حوزه‌های دانشگاه ارائه شد که این نشان‌دهنده جمع ارزشمندی است که با تعامل بسیار خوبی در کنار هم توانسته‌اند نتایج مطلوب و شایسته‌ای را به ثمر برسانند.

محمدرضا حسین‌نژاد با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها افزود: بحث فرهنگی و تببین آن در دانشگاه‌ها باید به جد پیگیری شود تا فضای دانشگاه را با کشوری برای حفظ از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید و جانباز داشته است همسو شود، چراکه اگر بُعد فرهنگی غنا پیدا کند در تمامی زمینه‌های معیشتی و عمرانی نیز می‌توانیم پیشرفت کنیم.

وی تشریح کرد: در اغتشاشات سال گذشته، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست جوی آرام را بین دانشجویان ایجاد کند که این نشان‌دهنده مدیریت و درایت خوب رئیس این دانشگاه و سایر مسئولان بوده است.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲ افزود: یکی از ابزار‌های مهم تولید، دانش بوده و یکی از زمینه‌های پیشرفت و توسعه استان خراسان‌شمالی وجود رشته‌های موردنیاز استان است که در این زمینه به یاری دانشگاه می‌آیم تا بتوانیم زمینه توسعه استان در زمینه‌های مختلف را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته