دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 12:31

انتقاد یک نماینده از کندی اجرای قانون تقسیمات کشوری

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی از کندی اجرای قانون تقسیمات کشوری از سوی دولت انتقاد کرد.
کد خبر : 84075

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سید ناصر موسوی لارگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس اظهار کرد: نمایندگان از ابتدای این دوره تاکنون تذکرات زیادی در مورد تقسیمات کشوری داشته‌اند. با توجه به سابقه نمایندگی رئیس‌جمهوری و برخی از اعضای دولت انتظار ما این بود که به این قانون عمل شود اما متاسفانه قانون زیر پا گذاشته شده است.


وی با اشاره به نامه 160 نماینده به رئیس مجلس برای اجرای قانون تقسیمات کشوری گفت: آقای لاریجانی در زمان دولت احمدی‌نژاد هر شب اعلام می‌کردند فلان مصوبه دولت خلاف قانون است چرا در این زمینه نگفتید که به قانون عمل نشده است.


موسوی لارگانی در بخش دیگری از تذکر خود خواستار تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد شد و افزود:‌ امروز 21 اردیبهشت ماه است اما هنوز حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد پرداخت نشده و آنها با سختی زندگی می‌کنند و لازم است در این ‌باره تذکری به وزیر تعاون داده شود.


وی با اشاره به مشکلات دامداران نیز یادآور شد: ما شاهد این هستیم که دامداران شیرها را در خیابان تخلیه کردند زیرا با قیمت نازلی آنها را خریداری می‌کنند که همان مبلغ هم چند ماه طول می‌کشد تا پرداخت شود. در حالی که آنها باید تغذیه دامشان را به صورت نقد خریداری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته