دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1402 - 23:16
انتقاد تند کاپیتان استقلال از فتح الله زاده:

مدیریت استقلال 2 بار بازی را باخت/ آقای سجادی باید زودتر ورود می‌کردید+ فیلم

مدیریت استقلال 2 بار بازی را باخت  آقای سجادی باید زودتر ورود می‌کردید+ فیلم
بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی با آلومینیوم به انتقاد از مدیریت این تیم پرداخت.
کد خبر : 840621

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سید حسین حسینی پس از برتری استقلال مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران گفت: واقعا یک بازی خیلی سخت داشتیم. آلومینیوم چند هفته نباخته بود و به نظرم بازی کردن در اراک هم خیلی سخت است. خدا را شکر روند خوبمان را ادامه دادیم. به 3 امتیاز برسیم.

وی درباره روند این فصل استقلال گفت: روند ما خداراشکر خوب است اما همینطور که می‌دانید خودمان، کادرفنی و هواداران هستیم و هیچ کسی دیگر با ما نیست. واقعا تعجب می کنم آقای فتح الله‌زاده در این مدتی که بودند هر روز داخل یک شبکه مختلف بودند و همین باعث شد تا بار روانی زیادی روی دوش ما باشد. از روز نخستی که آمدند یک روز گفتند مهاجم زهردار و روز دیگر گفتند حسین نوتیس دارد! به نظرم تمام این کارها اشتباه بود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: از روز نخستی که آمدند بیشتر فشار را روی بازیکنان زیاد کرد. در این مدت یک روز قرارداد فلان بازیکن و در روز دیگر قرارداد یک نفر دیگر به بیرون می‌آمد و به نظرتان آیا این مسائل به تیم ما کمک می‌کند؟ اینکه راننده فلان مدیر چه مبلغی می‌شود به من بازیکن یا حتی هواداران کمکی نمی‌کند. شما باید بیایید مشکلات ما را برطرف کنید نه اینکه دنبال پاک کردن صورت جلسه باشید. من در هفته گذشته هم عنوان کردم اینکه قراردادها بالاست شما به عنوان مدیری که جدید آمده‌اید باید بیایید و مشکلات ما را برطرف کنید. حتی در آن برنامه ای که رفتی و به جای اینکه مشکلات ما را حل کنی بدتر مشکلات را روی دوش ما گذاشتی. حدود یک ماه دیگر مسابقات تمام می‌شود و تیم ما به این خوبی بازی می‌کند پس از پایان لیگ چه کسی است جویای احوال ما شود.

ادامه صحبت‌های او را در زیر ببینید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته