دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 12:42

قدردانی مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از دکتر میرزاده

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر استان قدردانی کرد.
کد خبر : 84054

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست دکتر فقیه مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با دانشجویان شاهد و ایثارگر استان خوزستان و اعضای ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد اهواز برگزار شد.


دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این نشست با قدردانی از خانواده دو شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با توجه به جامعه هدف دانشجویان شاهد و ایثارگر مقاطع تحصیلی در واحد اهواز که حدود ۲۴۴۷ نفر ( ۳۰۳ نفر در دوره کاردانی و ۱۰۱۶نفر در دوره کار‌شناسی و ۱۰۳۶نفر در دوره ارشد و ۹۲نفر در مقطع دکتری) هستند، اظهار کرد: «آمار کلی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان بالغ بر ۹۹۴۱ نفر است.»


دکتر شهرام لک با تشریح فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگران واحد اهواز درباره پیگیری مشکلات دانشجویان و وضعیت مالی فی‌مابین بنیاد شهید و دانشگاه آزاد اسلامی را مطرح کرد.


پس از آن دکتر فرجیان مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان در مورد مسائل و مشکلات دانشجویان سخن گفت.


مدیرکل آموزش بنیاد شهید کشور نیز با تشریح مسائل آموزشی از همکاری و تعامل دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.


در پایان مراسم نیز از دو خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم کشور و شهید علی حسینی کاهکش و ۴ نفر از دانشجویان ممتاز مقاطع کاردانی، کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکتری قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته