دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسماعیلی:

نمایشگاه قرآن محل ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی برای جوانان است

نمایشگاه قرآن محل ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی برای جوانان است
وزیر فرهنگ با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه‌های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش‌بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن و ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است.
کد خبر : 840534

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از ۱۲ فروردین ماه در مصلی شهر تهران برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه اتفاق خیلی خوبی است که به همت همکارانمان در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: در سی امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن حوزه کودکان و نوجوانان به وضوح برجسته دیده شده است. درواقع دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و نهادهای مرتبط با دانش آموزان به صورت ویژه به فعالیت می‌پردازند.

اسماعیلی افزود: بخش مهمی از بازدیدکنندگان نمایشگاه به واسطه حضور کودکان و نوجوانان خود در این رویداد قرآنی حاضر می‌شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه نمایشگاه از جاذبه های نسل جدید برخوردار است گفت: اینجا جذابیت دینی برای نوجوانان و کودکان پیش‌بینی شده است و محلی برای انس بیشتر با قرآن وارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی است. خوشحالیم که امسال در آغاز سال و فصل بهار این فرصت پدید آمده و مردم میتوانند از معارف اصیل قرآنی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته