دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1402 - 17:01
ماجرای دست نوشته کنار جسد؛

آیا پوراحمد خودکشی کرده است؟

آیا پوراحمد خودکشی کرده است؟
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان در زمینه مرگ مشکوک کیومرث پوراحمد کارگردان نام آشنای سینما و تلویزیون توضیحاتی منتشر کرد.
کد خبر : 840408

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، در پی اعلام یک فقره خبر فوت مشکوک فردی سالخورده در دهکده ساحلی بندv انزلی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی قرار گرفت.

در این مطلب آمده است : با توجه به اهمیت رخداد بلافاصله اکیپ پلیس آگاهی برای بررسی صحت و سقم موضوع در محل حادثه حضور پیدا کرد که با جسد بی جان کیومرث پوراحمد کارگردان نام آشنای کشورمان مواجه شدند.

در این مطلب تاکید شده است : یافته‌های پلیس حاکی است کنار جسد مرحوم "پوراحمد" دست نوشته‌ای کشف شده است که متأسفانه حکایت از اقدام به خودکشی وی دارد. تلاش کارآگاهان پلیس برای بررسی دقیق علت انگیزه احتمالی متوفی در اقدام به خودکشی، ادامه دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان ضمن ابراز تأسف و تسلیت به خانواده مرحوم "کیومرث پوراحمد" و اهالی هنر و سینمای کشور تصریح کرده است که مشروح رخداد را پس از بررسی‌ کارآگاهان پلیس و کسب نتیجه، به اطلاع‌ همگان می‌رساند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان هم با تائید خبر فوت کیومرث پوراحمد گفت: به محض دریافت گزارش، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و با بررسی‌های اولیه نظر بر خودکشی این کارگردان سینما داشتند که واکاوی جزئیات، مستلزم رسیدگی دقیق قضایی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته