دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1402 - 12:34
منابعی را برای پرداخت مطالبات استراماچونی به باشگاه داده بودیم

سجادی: سعی داریم از فرصت باقی مانده برای شاد کردن دل هواداران استقلال استفاده کنیم

سجادی: سعی داریم از فرصت باقی مانده برای شاد کردن دل هواداران استقلال استفاده کنیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما منابع مالی لازم را در اختیار باشگاه استقلال قرار دادیم و آنها باید مطالبات آندره‌آ استراماچونی را پرداخت می‌کردند.
کد خبر : 840310

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سید حمید سجادی در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه) هیات دولت درباره حواشی اخیر در باشگاه استقلال گفت: حدود ۲ سال پیش اتفاقاتی که افتاد و با رفتن یکسری افراد از جمله سرمربی وقت آن یعنی استراماچونی همه عزیزان مستحضرید که یکسری دیون و مطالبات حقوقی و بین‌المللی است که باید پیگیری و طبیعتا پرداخت شود. مسئولان با کسی نه تعارف دارند و نه شوخی و باید تمام حساب‌ها تسویه حساب شود.

وی افزود: مطلب جدیدی نبود که مثلا در یک هفته یا 10 روز نهایتا یک ماه اتفاق افتاده باشد مطلبی بود که درچند ماه گذشته حتی یک یا دو سال اخیر و چه بسا ادوار مدیریتی اخیر و اعضای محترم هیات مدیره و هم مدیران عامل و هم وزارت ورزش و حتی خود ما می‌دانستیم که بالاخره یکسری مطالبات است و باید اتفاق بیفتد. ما هم منابعی را از طرف وزارت ورزش با واگذاری که حدود یک سال پیش اتفاق افتاد در اختیار مدیریت تیم قرار دادیم که بایستی اتفاق می‌افتاد و یکسری تسویه حساب‌هایی صورت می‌گرفت.  

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در هر صورت با پایان یافتن این مساله زمان و فرصت کم بود و نهایتا نیز مطالبات هم کم نبود. حتی توضیحاتی هم که معاونین خودم به بنده ارجاع دادند و سایر همکارانم در دایره حقوقی که پیگیر بودند مطالبات این باشگاه عدیده بود. سعی کردیم آنچه از دست ما در دستگاه حاکمیت و دولتی و حتی سازمان خصوصی‌سازی و سایر اعضای مجمع ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال بر می‌‌آمده است انجام وظیفه کرده باشیم. نهایتا با کمبود وقت مواجه شدند در هر صورت مشکلاتی که شنیدید من همه گونه حمایت و قول مساعدی از طرف فدراسیون فوتبال و شخص رییس فدراسیون مهدی تاج گرفتم که اگر زمانی باشد از آن استفاده ببریم. نهایت تلاش انجام می‌دهیم که اگر شود مذاکرات ادامه داشته باشد با اشخاصی که در این زمینه مطالبات دارند، از جمله سرمربی اسبق استقلال یعنی استراماچونی تا از زمان باقیمانده استفاده خوبی شود.

وی تاکید کرد:البته اگر زمانی باقیمانده مانده باشد هر چند که مطالبات عدیده است زیرا برخی می‌گویند زمان به اتمام رسیده و برخی هم می‌گویند بین یک تا دو هفته زمان داریم. البته برخی هم می‌گویند زمان تمام شده برای بسته نشدن پنجره زمان داریم و برخی هم می‌گویند با وکیل سرمربی در حال مذاکره هستیم. در هر صورت آنچه از دست وزارت ورزش بر می‌آید می‌کوشیم که از تمام فرصت‌ها انجام شود تا دل هواداران را شاد کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته