دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1402 - 09:03
در ادامه تحولات فلسطین اشغالی؛

غزه هدف حمله توپخانه ای و هوایی صهیونیست ها قرار گرفت/ پاسخ موشکی مقاومت

غزه هدف حمله توپخانه ای و هوایی صهیونیست ها قرار گرفت  پاسخ موشکی مقاومت
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر به نوار غزه حمله کردند و در مقابل، واحد پدافند هوایی مقاومت به مقابله با این جنگنده‌ها پرداخت و شهرک‌های صهیونیست نشین را با موشک هدف گرفت.
کد خبر : 840215

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) در حمله جدید خود به نوار غزه، یک مرکز متعلق به مقاومت را هدف قرار دادند.

در مقابل، واحد پدافند هوایی مقاومت فلسطین نیز به مقابله با حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت.

واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز یک مرکز مراقبت و کنترل را در شمال غرب شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه و یک موضع دیگر در شرق منطقه «الفخاری» در شهر «خانیونس» در جنوب این منطقه هدف قرار داد.

یک مرکز مراقبت و کنترل در شرق شهر «دیرالبلح» در بخش مرکزی نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند و به دنبال آن، آژیر خطر در این شهرک ها به صدا درآمد.

مقاومت فلسطین طی شب گذشته نیز شهرک های صهیونیست نشین را در پاسخ به جنایات جدید صهیونیست ها در مسجد الاقصی موشک باران کرد. نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی در مسجد الاقصی حمله ور شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. صهیونیست ها همچنین دستکم ۴۰۰ نفر از نمازگزاران را بازداشت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته