دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1402 - 11:36
رئیس دانشگاه آزاد خمینی‌شهر:

همدلی و هم‌افزایی نخبگان موجب تحقق شعار سال می‌شود

همدلی و هم‌افزایی نخبگان موجب تحقق شعار سال می‌شود
علی حیدری گفت: همدلی و هم‌افزایی نخبگان هر شهر درباره مسائل و مشکلات، می‌تواند در راستای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید بسیار تأثیرگذار باشد.
کد خبر : 840081

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در جلسه هم‌اندیشی نخبگان سیاسی و اجتماعی شهرستان خمینی‌شهر که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و هم‌افزایی نخبگان هر شهر درباره مسائل و مشکلات شهر و ایجاد شبکه خدمات اداری یکپارچه شهری برای جلوگیری از فعالیت‌های جزیره‌ای ادارات می‌تواند در راستای تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با ارائه آماری از فعالیت‌های علمی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با بیان فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۲ به‌عنوان مهار تورم و رشد تولید، افزود: برای تحقق شعار سال، این واحد دانشگاهی خود را ملزم به تربیت نیروی متخصص، ماهر، متعهد و اجتماعی، توسعه فضای کارآفرینی و اقتصاد دانش‌بنیان کرده و در این راستا آمادگی دارد با همه سازمان‌ها، نهادها، خیرین و نخبگان سیاسی و اجتماعی همکاری و در به اشتراک گذاشتن امکانات، نیروی متخصص، تجهیزات و دانش فنی پیشگام باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: دانشگاه به‌عنوان نماد تمدن و فرهنگ هر شهر شناخته می‌شود و در همین راستا خواستار احیای نماد‌های شهری توسط شهرداری شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر هستیم. این واحد دانشگاهی در زمینه طرح پویش، طرح پایش، راه‌اندازی آزمایشگاه نسل چهار، خدمات فنی خودرو، توسعه مدارس عالی مهارتی، تعمیر و راه‌اندازی دستگاه فرز CNC توسط تیم دانشگاهی قدم‌های مثبتی برداشته و این مهم قطعاٌ در راستای تحقق رشد تولید خواهد بود.

**حمایت از تفکرات بکر گره‌گشای مشکلات است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وجود نخبگان در شهرستان مایه مباهات بوده و اگر این استعداد‌ها اتحاد داشتند قطع به یقین اثرات بسیار مثبتی بر کل جامعه داشت.

همدلی و هم‌افزایی نخبگان موجب تحقق شعار سال می‌شود

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی وحدت را رمز موفقیت در همه امور دانست و اضافه کرد: بزرگ‌ترین خدمت به مردم تخریب نکردن افراد و افکار بزرگ است و حمایت از تفکرات بکر می‌تواند گره‌گشای مسائل شهرستان باشد. با رهنمود‌های مقام معظم رهبری، ایران اسلامی اینک در اوج قله افتخار و بالندگی ایستاده و در آن سوی مرزها، سرزمین‌های اشغالی در اوج اغتشاشات و فلاکت قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته