دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1402 - 00:30
می خواهند فوتبال تهران از چاله به چاه بیفتد؟

گمانه زنی های مشکوک بعد از عزل رئیس هیات فوتبال تهران/ انتخاب جایگزین فقط طبق اساسنامه خواهد بود

گمانه زنی های مشکوک بعد از عزل رئیس هیات فوتبال تهران  انتخاب جایگزین فقط طبق اساسنامه خواهد بود
درحالی که هنوز ابلاغ رسمی برای برکناری رئیس هیات فوتبال تهران انجام نشده اما عده ای درفضای مجازی اقدام به گمانه زنی های مشکوک کرده اند.
کد خبر : 840002

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عملکرد مدیریتی حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران در چند سال گذشته و به ویژه سالهای اخیر و مدیریت فامیلی او در این هیات باعث شد سرانجام فدراسیون فوتبال به این جمع بندی برسد که وی را عزل کند.

این تصمیم در هیات رئیسه فدراسیون گرفته شده و حتی طهموث حیدری عضو هیات رئیسه و مسئول کمیته استانهای فدراسیون این موضوع را به صورت شفاهی به شیرازی اعلام کرده است اما هنوز عزل وی به صورت رسمی ابلاغ نشده و قرار است هفته آینده شنبه یا یکشنبه این ابلاغیه داده شود.

بنابراین تا روزی که ابلاغ رسمی به شیرازی نشده وی در هیات فوتبال حضور پیدا می کند و تعجبی ندارد که وی اعلام کرده در محل کارش حضور دارد اما نکته جالبتر این است درحالی که قانون در خصوص جایگزین شیرازی همه چیز را مشخص کرده عده ای در فضای مجازی و رسانه ای اقدام به اعلام برخی گزینه ها به عنوان جانشین شیرازی کرده اند. 

در خبرها آمده که علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران حسین خبیری را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده است اما به نظر می رسد افرادی که چنین اخباری را مطرح می کنند نمی دانند که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال در صورتی که رئیس هیاتی عزل شود نایب رئیس او جایگزین رئیس عزل شده می شود و به او سه ماه فرصت داده می شود تا انتخابات هیات فوتبال را برگزار کند.

بر همین اساس بعد از ابلاغ رسمی عزل شیرازی، احمد رضا براتی نایب رئیس او در هیات فوتبال، سرپرست وقت می شود و فدراسیون به وی سه ماه فرصت می دهد تا تا انتخابات برگزار شود. 

در شرایطی که بعد از سالها قرار است هیات فوتبال تهران از چنبره مدیریت ضعیف و سوال برانگیز شیرازی خارج شود مشخص نیست برخی افراد چرا با مطرح کردن برخی نام ها قصد دارند وضعیت اسفناک فوتبال تهران را از چاله به چاه سوق دهند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته