دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1393 - 16:02
آهنگران ضمن تکذیب نقل قول منتشر شده از وی تأکید کرد:

هیچ‌کس نباید به تیم مذاکره کننده توهین کند و آنها را سازشکار بخواند

صادق آهنگران ضمن تکذیب نقل قول منتشر شده از وی در یک رسانه محلی، اظهار کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم و مطمئنیم آن‌ها اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.
کد خبر : 840

به دنبال انتشار نقل قولی از محمد صادق آهنگران در خصوص پیاده‌روی ظریف و کری در یک رسانه محلی و بازنشر گسترده آن از سوی رسانه‌های اصولگرا، این مداح اهل بیت و دوران دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تکذیب سخنان منتشر شده از قول او تأکید کرد که مطمئنیم تیم مذاکره کننده هسته‌ای اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.


متن این اطلاعیه بدین شرح است:


« بسمه تعالی


پیرو انتشار خبری از قول اینجانب پیرامون اقدام وزیر امور خارجه کشورمان در قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا در حاشه مذاکرات هسته‌ای به اطلاع می رساند خبر انتشار یافته حاوی مطالب غیر دقیق و برداشت ناصحیح خبرنگار بوده و مورد تائید اینجانب نمی‌باشد.


علی‌رغم انتقادی که به جناب آقای ظریف یا هر دولتمرد دیگری در هم قدمی با نماینده شیطان بزرگ دارم و آن را امری غیر لازم می‌دانم لکن همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعتماد داریم و مطمئنیم آن‌ها اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد.


آن‌ها فرزندان انقلاب و ماموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام ماموریت سخت خود می‌باشند و هیچ‌کس نباید آن‌ها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند. از خدای بزرگ عزت اسلام و انقلاب را خواهانم و برای خدمت گزاران و سربازاران جمهوری اسلامی پیروز و افتخار را مسئلت می‌نمایم.


محمد صادق آهنگران
10 بهمن 1393»


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته