دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1402 - 13:12
رییس فدراسیون هاکی خبر داد

انتخاب یک مربی چینی برای تیم ملی هاکی داخل سالن و چمن بانوان

انتخاب یک مربی چینی برای تیم ملی هاکی داخل سالن و چمن بانوان
رییس فدراسیون هاکی از انتخاب یک مربی چینی برای تیم ملی هاکی بانوان خبر داد.
کد خبر : 839910

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با توجه به موفقیت تیم ملی هاکی داخل سالن ایران در مسابقات قهرمانی حهان که با کسب عنوان سومی همراه بود مسئولان این فدراسیون در نظر دارند تا در بخش بانوان هم با ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم ملی بتوانند در سالیان آینده به موفقیت‌های خوبی دست یابند.

به همین دلیل فدراسیون‌نشینان در نخستین گام مذاکرات جدی با یک مربی از کشور چین به نام جون کنت ول آغاز کرده‌اند و حتی در این بین نیز به نتایج خوبی هم رسیده‌اند تا از حضور این مربی با دانش در بخش بانوان داخل سالن و همچنین چمن استفاده کنند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده حتی کارهای مربوط به مجوز شورای برون مرزی او صادر شده و قرار است تا اواخر ماه آینده به ایران بیاید تا کارهای مربوط به عقد قرارداد این مربی انجام شود. 

بنا بر اعلام بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی به خبرنگار آنا مقرر شده در ابتدا با او یک قرارداد 6 ماه منعقد شود. 

این در حالی است که پیش از این نیلوفر عبدی این وظیفه را بر عهده داشت و اکنون قرار شده از این پس به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود در تیم بانوان ادامه دهد. 

طبق گفته رییس فدراسیون هاکی این مربی چینی در دوران حضورش به عنوان سرمربی در تیم ملی بانوان آمریکا هم با این تیم افتخارات فراوانی به دست آورده و هم اینکه این تیم را از بیست و نهم به رنک 8 دنیا ارتقا داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهرام قدیمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته