دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نخستین سریال فاز پنجم دنیای سینمایی مارول در آستانه پخش،

تریلر و پوستر «تهاجم مخفی» منتشر شد+ فیلم

تریلر و پوستر «تهاجم مخفی» منتشر شد+ فیلم
مینی سریال «تهاجم مخفی» به عنوان اولین سریال از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول از ۳۱ خرداد پخش خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر : 839863

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، کمپانی مارول که روز گذشته پوستر رسمی سریال «تهاجم مخفی» (Secret Invasion) را منتشر کرد، صبح امروز تریلر جدید این سریال را نیز به انتشار درآورد.

این سریال با بازی ساموئل ال جکسون (در نقش نیک فیوری)، بن مندلسون (تالوس)، دان چیدل (وار ماشین)، کوبی اسمالدرز (ماریا هیل)، امیلیا کلارک، مارتین فریمن و الیویا کلمن ساخته شده و در قالب یک مینی سریال ۶ قسمتی به نمایش در می‌آید.

داستان این سریال کوتاه حول محور شخصیت نیک فیوری می‌چرخد و تعدادی از دیگر بازیگران دنیای سینمایی مارول به عنوان بازیگران فرعی و مهمان در این مجموعه حضور خواهند داشت.

امیلیا کلارک، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» یکی از بازیگران اصلی این مجموعه خواهد بود که بسیاری از دوستداران آثار نمایشی منتظر تماشای بازی او در یک مجموعه ابرقهرمانی هستند. پیش از این بازیگران دیگری از سریال «بازی تاج و تخت» مانند ریچارد مدن و کیت هرینگتون در آثار ابرقهرمانی (جاودانه‌ها) بازی کرده بودند.

مینی سریال «تهاجم مخفی» به عنوان اولین سریال از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول از ۳۱ خرداد در شبکه دیزنی پلاس پخش خود را آغاز خواهد کرد.

پوستر رسمی و تریلر جدید سریال «تهاجم مخفی» را در ادامه ببینید: 

تریلر و پوستر «تهاجم مخفی» منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته