دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1402 - 14:10
در صورت تأمین اعتبار؛

فعالیت‌ دانش‌بنیان دانشگاه آزاد دهلران در زمینی ۵۰ هکتاری انجام می‌شود

فعالیت‌ دانش‌بنیان دانشگاه آزاد دهلران در زمینی ۵۰ هکتاری انجام می‌شود
رحیم انصاری‌پور گفت: در صورت تأمین اعتبار، فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی دهلران در زمین ۵۰ هکتاری منطقه‌ ابوغویر انجام می‌شود.
کد خبر : 839861

رحیم انصاری‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه این دانشگاه سال ۸۵ با دو رشته کاردانی فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این واحد دانشگاهی اکنون دارای ۸۰۰ دانشجو، ۱۳ کارمند، ۸ عضو هیئت علمی در رشته‌های فنی مهندسی و انسانی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دهلران از کتابخانه‌ای با ۱۳ هزار جلد کتاب، سه کارگاه کامپیوتر، برق و لابراتوار زبان بهره‌مند است، اظهار کرد: سایت این دانشگاه دارای ۱۰ هکتار زمین دو باب ساختمان آموزشی چهارطبقه به ابعاد ۱۳۰۰ متر مربع به صورت مجزا و یک ساختمان دو طبقه ۸۰۰ متر مربعی نیمه کاره است.

انصاری‌پور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دهلران سال ۱۴۰۱ موفق شد با رایزنی و پیگیری‌های متعدد از طریق سازمان امور اراضی استان ایلام ۵۰ هکتار زمین مستعد در منطقه‌ ابوغویر به منظور کاشت گیاهان دارویی به تملک خود درآورد که در صورت تأمین اعتبار از سوی سازمان مرکزی دانشگاه در سال جدید، آن را احیا می‌کنیم و به صورت علمی فعالیت‌های دانش‌بنیان واحد دهلران در این منطقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته