دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 11:40
در گفت‌وگو با آنا

عباس ترابیان: پیراهن رونمایی‌شده لباس اصلی تیم ملی نیست/ شرکت جیووا برای جذب مشتری مجبور است لباس خوبی ارائه کند

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: مشکل ما این است که بعضی افراد نارضایتی خودشان را به مردم نسبت می‌دهند و می‌گویند که مردم از وضع موجود ناراضی هستند.
کد خبر : 83978

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای تامین البسه تیم ملی با شرکت جیووا ایتالیا به توافق رسید و چهارشنبه هفته گذشته مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در هتل ارم برگزار شد. نکته مهم این مراسم نارضایتی بعضی از حاضران مراسم از کیفیت و طرح پیراهن‌های تیم ملی بود که باعث شد تا اعتراضات زیادی به لباس‌های جدید تیم ملی فوتبال شود.


عباس ترابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اعتراض برخی از اهالی فوتبال به کیفیت نامطلوب پیراهن تیم ملی گفت: «مشکل ما این است که بعضی افراد نارضایتی خودشان را به مردم نسبت می‌دهند و می‌گویند که مردم از وضع موجود ناراضی هستند. مگر تک‌تک مردم لباس تیم ملی را از نزدیک دیدند که بخواهند در مورد کیفیت آن نظر دهند. این افرادی هم که اعتراض می‌کنند از یک فاصله دور لباس تیم ملی را مشاهده کردند و از کیفیت آن خبر ندارند. ضمن اینکه لباسی که در روز مراسم رونمایی به نمایش گذاشته شد لباس اصلی تیم ملی نیست و قطعا لباسی که در اختیار ملی‌پوشان قرار می‌گیرد بهتر از پیراهن رونمایی شده است.»


وی ادامه داد: «من نه با این شرکت آشنا بودم و نه در جریان کار بودم، اما باید واقعیت‌ها را گفت. کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و در راس آن آقای درخشان که مسئول مذاکره با برندهای خارجی بود بیش از دو سال با برندهای بزرگ خارجی مذاکره کردند. اما واقعیت امر این است که این شرکت‌ها به خاطر ترس از تحریم‌های آمریکا با فدراسیون ایران قرارداد نمی بستند. ما در نهایت روی سه گزینه به توافق رسیدیم که شرکت جیووا از دو گزینه دیگر بهتر بود و با آنها قرارداد امضا شد.»


ترابیان درباره کوچک بودن شرکت جیووا و اینکه تاکنون با تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا همکاری نداشت افزود: «این شرکت در فوتبال با تیم‌های بزرگی قرارداد امضا نکرد، اما در رشته‌های دیگر فعالیت زیادی دارد. افرادی که به این مسائل اعتراض می‌کنند بهتر است کمی تحقیق کنند. مثلا در رشته تنیس بهترین تنیسورهای دنیا از برند جیووا استفاده می‌کنند. در فوتبال هم این شرکت دنبال بازاریابی است و به همین دلیل هم کیفیت خوبی ارائه می‌دهد تا بتواند بازار بیشتری را جذب کند.»


وی در خصوص کیفیت پیراهن‌های تیم ملی فوتبال گفت: «ما باید به دنبال کیفیت پیراهن باشیم و طرح پیراهن نباید زیاد برای ما مهم باشد. اکثر تیم‌های ملی بزرگ دنیا از طرح ساده‌ای برای پیراهن‌های خودشان استفاده می‌کنند. لباس تیم ملی فوتبال ما هم از سال‌های گذشته ساده بود. تمرکز ما باید بیشتر روی کیفیت لباس باشد. چون اکثر بازی‌های تیم ملی در مناطق گرمسیری است باید لباس‌هایی تهیه شود تا قابلیت خنک‌کنندگی داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته