دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 11:40

امام جمعه آستارا: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد فرهنگ عمومی کشور ویژه است

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امام جمعه آستارا نقش و ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی را در پیشبرد فرهنگ عمومی کشور، ویژه توصیف کرد.
کد خبر : 83968

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به‌مناسبت بیست نهمین سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و تجلیل از مقام شامخ معلم مراسم جشنی با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر، رئیس دفتر نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و مرزبانی، برخی از روسای ادارات شهرستان و دانش آموزان ممتاز دوره پیش دانشگاهی دبیرستان‌های آستارا برگزار شد.


امام جمعه آستارا در این مراسم با یادآوری تاکید‌ مقام معظم رهبری درباره اسلامی شدن رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه‌ها، نقش و ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی را در پیشبرد فرهنگ عمومی کشور، ویژه توصیف کرد.


دکتر آزاد خلیلی موسوی سرپرست واحد آستارا هم از تلاش‌های دلسوزانه مسئولان در راستای راه‌اندازی این واحد دانشگاهی قدردانی و تشکر به‌عمل آورد و همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش با دانشگاه آزاد اسلامی را از بدو ایجاد تا به امروز بسیار ستودنی دانست.


سپس سیروس شفقی فرماندار آستارا از تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا در راستای ارتقای سطح علمی جوانان این مرز و بوم قدردانی به عمل آورد و اظهار کرد: «من نیز افتخار این را داشتم که دانشجوی همین واحد دانشگاهی بودم و از اینکه در این مکان مقدس با شما صحبت می‌کنم، بسیار خرسندم.»


وی افزود: «از هرگونه تلاش در زمینه پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه واحد آستارا دریغ نحواهیم کرد و هرگونه همکاری در راستای توسعه این واحد را به کار خواهیم گرفت.»


هاشمی مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز با تجلیل از مقام شامخ معلم و شهید مطهری، از تلاش‌های ۲۹ سال پیش درباره راه اندازی این واحد دانشگاهی سخن به میان آورد و موفقیت و شکوفایی این واحد را حاصل همکاری‌های مستمر این دو نهاد علمی دانست.


در پایان مراسم از دانشجویان ممتاز و قهرمانان ورزشی واحد آستارا و همچنین دانش آموزان ممتاز دوره پیش دانشگاهی آموزش و پرورش قدردانی به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته