دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 10:03
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

مقام معظم رهبری سردار اشتری را برای فرماندهی ناجا پسندیده‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار اشتری دارای سوابق ارزنده‌ای است، گفت: ایشان با نظر مستقیم مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی برای فرماندهی ناجا پسندیده شده است.
کد خبر : 8396

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی (سردار حسین اشتری) با اشاره به اینکه انتصاب سردار اشتری را به این مقام عظیم انتظامی تبریک عرض می‌کنم، اظهار کرد: در این حکم به ضرورت دستور مقام معظم رهبری انقلاب ایشان افتخار پیدا کردند که فرماندهی نیروی عظیم انتظامی را بدست آورند.
وی با تاکید بر اینکه سردار اشتری سوابق ارزنده بسیاری داشته است، بیان کرد: برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و همین طور به سردار احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا به دلیل خدمات ارزنده‌ای که داشته‌اند، تبریک می‌گویم.
سردار سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، سردار اشتری را به ادامه اقدامات سردار احمدی مقدم تشویق کرده‌اند، افزود: ارتقای فضای اسلامی و انقلابی، صیانت از کارمندان نیروی ناجا، حفاظت از مرزها، کاهش تخلفات جاده‌ای و تقویت و ارزیابی از عناصر برجسته کشوری از جمله اقدامات موثر سردار احمدی مقدم بوده است که مقام معظم رهبری فرمانده جدید را به ادامه این اقدامات و ارتقای آن‌ها دعوت کرده‌اند.
رئیس کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی انتظامی از ارکان مهم نیروهای مسلح و خط مقدم تامین آسایش مردم است، گفت: نیروی انتظامی حمایت‌های مادی و معنوی می‌شود و این حکم به قرارگاه خاتم و معاونین ستاد کل نیز ابلاغ شده است.
سردار سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: سردار اشتری در اولین مصاحبه خود لطف خویش به مردم را به شیرینی بیان کرد، البته ما نیز از شایستگی‌های سردار احمدی مقدم در نیروهای مسلح و ستاد کل همچنان بهره خواهیم برد.
رئیس کل ستاد نیروهای مسلح عنوان کرد: ما حتی یک لحظه هم با آمریکا کنار نخواهیم آمد و بی‌اعتمادی ملت بزرگ ایران به آمریکا به دلیل نیرنگ باز بودن آمریکایی‌ها است.
سردار سرلشکر فیروزآبادی به بیان جمله‌ای از مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: ایشان می‌فرمایند نیروی انتظامی همواره مظهر اقتدار نظم و همین طور مظهر مهربانی رفعت و رحمت در جامعه است.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی مامور برقراری نظم مطلوب در مظاهر جمهوری اسلامی است و ۴ ویژگی برای برقراری نظم وجود دارد.
وی به تشریح این ۴ ویژگی پرداخت و گفت: برقراری نظم مطلوب بر اساس ارزش امنیت‌زا، نظام و امنیتی که موجب کامیابی و شیرینی مردم شود، عقلانیت تحمل و صبوری در فرهنگ جامعه به وسیله برقراری نظم رشد پیدا کند و همین طور مصونیت در بروز تهاجم‌های اجتماعی ایجاد شود.
سردار سرلشکر فیروز آبادی با بیان اینکه همان طور که بدن نیاز به سلامت دارد، کشور هم به امنیت نیاز دارد، افزود: وجود دشمن با ایجاد انگیزه‌های نا‌امنی در کشور بر ضرورت نیروی انتظامی تاکید می‌کند. امروزه همین طور حضور در فضای سایبری به اقدامات قبلی نیروی انتظامی اضافه شده است.
وی به ۶ گام دستیابی به موفقیت در نیروی انتظامی پرداخت و گفت: تفکر انتظامی، تدبیر، آموزش، تعلیم انتظامی مردم، ترویج فرهنگ انتظامی و همین طور تعالی انتظامی در برنامه‌های سال‌های متوالی می‌تواند به پیشرفت و عدالت کشور کمک کند. یک فرمانده انتظامی باید به منابع انسانی خود اشراف کافی داشته باشد و همین طور در عمل دارای اقتدار باشد. نگاه علمی به مهارت‌ها و تخصص‌ها و همچنین فرماندهی و مدیریت راهبردی از جمله ویژگی‌های یک فرمانده موفق است که از سوی رهبری تعیین شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته