دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 09:37
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

بارش باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی استان‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان، از مه‌گرفتگی در محورهای استان‌های شمالی خبر داد.
کد خبر : 83953

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا ، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون بر اساس گزارش‌های دریافتی در اغلب محورهای مواصلاتی استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران اعلام شده است.


وی افزود: همچنین در محورهای شاهرود به آزاد شهر در استان گلستان و هراز و فیروزکوه در استان مازندران شاهد پدیده مه‌گرفتگی هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور و هشدار این سازمان در خصوص احتمال بارندگی و به دنبال آن طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر تاکید کرد: به تمامی مسافرانی که قصد سفر به اقصی نقاط کشور را دارند توصیه می‌شود تا پیش از شروع سفر خود، حتماً با شماره تلفن 02188255555 تماس گرفته و از وضعیت جوی محورهای مواصلاتی، اطلاع حاصل کنند.


به گفته رحمانی هم‌اکنون ترافیک صبحگاهی در آزادراه قزوین کرج و کرج تهران در محدوده پل‌های استاندارد، فردیس و کلاک گزارش شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته