دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گروه دال با همکاری نشر و پخش جوان برگزار می­‌کند

مراسم رونمایی از اولین آلبوم گروه دال در شهر کتاب ابن سینا

با گذر از ماه اردیبهشت، گروه موسیقى دال که این روزها خود را برای اجرا در هفته موسیقی تلفیقی آماده می‌کند، اولین آلبوم خود را که «گذر اردیبهشت» نام دارد، جمعه هفته جاری 24 اردیبهشت ماه طی مراسم ویژه‌ای در شهر کتاب ابن سینا رونمایی می­‌کند.
کد خبر : 83949

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی نشر و پخش جوان، این مراسم ویژه از ساعت 15 روز جمعه 24 اردیبهشت ماه در شهر کتاب ابن سینا واقع در خیابان شهرک غرب، خیابان ایران زمین برگزار خواهد شد.


در این برنامه اعضای گروه دال متشکل از امین هدایتی(خواننده)، غزل مهدوی (ترانه سرا)، میلاد سعدی و یزدان بهمنی (نوازندگان سازهای کوبه­ای ) و شایان شکرآبی (پیانیست) به همراه آرش سرانی آذر(بالابان، دودوک)، مهرداد عالمی (ویلن سل) و آرین کشیشی (گیتار باس) ، نوازنده های مهمان گروه که در آلبوم «گذر اردیبهشت» همکاری داشته اند و جمعی از چهره های فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.


شایان شکرابى، آهنگساز و پیانیست دال در خصوص جزئیات اولین آلبوم این گروه اعلام کرد: «آلبوم «گذر اردیبهشت» که توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ریزبینانه تک تکِ اعضاى گروه براى تولید اثرى مستقل و در خورِ سطح و سلیقه مخاطبان جامعه امروز است. سعى شده در ساخت و تولید این آلبوم، در کنار دورى از تکرار و رعایت تنوع، انسجام درونى آن، چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود؛ کمااینکه در تمام ترانه‌ها، این نگرش منسجم که مبنى بر امید و شور زندگى است، به وضوح دیده می‌شود. حتى گرافیک و هویت بصرى آلبوم دال و همینطور انتخاب نام «گذر اردیبهشت» هم منطبق بر همین جریان فکرى بوده است. میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به صورت آنالوگ و روی ریل انجام شده که موجب صدای گرمتر و آرامتر می‌شود که امیدواریم مورد پسند مخاطبان جدی موسیقی نیز قرار گیرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته