دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 17:04

گرامیداشت روز معلم و مقام استاد در واحدهای دانشگاهی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی/9

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی، روز معلم و مقام استاد را گرامی و یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری را پاس داشتند.
کد خبر : 83935

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تجلیل از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور دکتر محمدعلی اردبیلی استاد گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران، هیات رئیسه و استادان واحد برگزار شد.


دکتر محمدعلی اردبیلی گفت: «بزرگداشت مقام استاد در همه کشور‌ها انجام و روزی را تحت روز استاد و سپاسگزاری از مقام علم و دانش خود دارند به‌ویژه نهاد‌های علمی و فرهنگی، شایسته است که این روز با شکوه هر چه بهتر انجام شود.»


دکتر ابوالفضل جعفر قلیخانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با تبریک روز مقام استاد اعلام کرد: «در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس دانشگاه آزاد لازم است همه استادان تبدیل علم به ثروت را جدی بگیرند و گروه‌های آموزشی درون خود گروه‌های پژوهشی راه‌اندازی کنند چرا که ارتقای جایگاه دانشگاه باید از همین کانال‌ها اتفاق بیفتد.


در پایان این مراسم با اهدا هدایایی از استادان واحد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


مراسم تجلیل از مقام شامخ استادان و دبیران دانشگاه آزاد اسلامی سما خمینی شهر در این دانشگاه برگزار شد.


به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف و متفکر بزرگ اسلامی استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، دکتر عجبی رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما با حضور در مدارس و تبریک این روز با اهدای شاخه گل به دبیران و استادان از زحمات و تلاش آنان تشکر و قدردانی کرد.


مدارس سما خمینی شهر در سال جدید از رشد ۶۰ درصدی آمار دانش آموزی برخوردار شدند.



مراسم روز استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون برگزار شد.


در این مراسم که همزمان با شب مبعث پیامبراکرم (ص) در سالن آمفی تئا‌تر تازه به بهره برداری رسیده واحد داریون برگزار شد از استادان بر‌تر در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی قدردانی شد.


رئیس واحد داریون با قدردانی و تشکر از استادان و خانواده‌هایشان بیان کرد: «استادان بازوان اصلی دانشگاه در انجام رسالتهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها هستند و ایجاد روحیه نشاط، فداکاری عشق و ایثار در این عزیزان می‌توانند در پیشرفت دانشگاه‌ها و رشد و شکوفائی ایران اسلامی موثر باشد.»


دکتر قائدی افزود: «بنا به فرموده امام راحل معلمی شغل انبیاست و استادان دنباله رو راه انبیای الهی بوده و خداوند متعال نیز در آیات اولیه‌ای که در این ایام بر پیامبر رحمت نازل فرمودند به ارزش و اهمیت دانش و علم آموزی توجه دارد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور در مدارس سما این شهرستان، با تبریک فرارسیدن هفتهٔ معلم، در جریان آخرین فعالیت‌های این مدارس قرار گرفت.


دکتر محمّدرضا سعیدی‌اصل با حضور در مدارس ابتدایی و متوسطهٔ دورهٔ اول و دوم دخترانه و پسرانهٔ سما، با معلمان و مدیران این مدارس دیدار و گفتگو کرد.


وی در این دیدار‌ها با تبریک فرارسیدن هفتهٔ معلم و قدردانی از فعالیت‌های مدارس سما گفت: «این مجموعهٔ بزرگ باعث ارتقای سطح کیفی آموزش در سطح شهرستان شده است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حاشیهٔ این دیدار‌ها، از معلمان نمونه و منتخب هر یک از مقاطع سه‌گانهٔ ابتدایی، متوسطهٔ دورهٔ اوّل و دوم دخترانه و پسرانهٔ سما با اهدای دسته‌گُل، لوح سپاس و جوایز نقدی، قدردانی کرد.


دکتر سعیدی‌اصل در این دیدار و در جمع معلمان و مدیران مدارس سبزوار با قدردانی از تلاش‌های معلمان و مدیران این مدارس گفت: «امیدواریم این مدارس که تاکنون توانسته‌اند نقش مهمی در آموزش و پرورش دانش‌آموزان شهرستان ایفا کنند، در آینده نیز به جایگاه شایستهٔ خود دست یابند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته