دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1402 - 15:19
به فاصله یک روز در دو میدان مهم رقابت می‌کنیم

مقانلو: هر کس در گرنداسلم هوشیار عمل کند برنده میدان است

مقانلو: هر کس در گرنداسلم هوشیار عمل کند برنده میدان است
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: مسابقات گرنداسلم به خاطر کسب سهمیه المپیک اهمیت زیادی دارد و هر کس هوشیار باشد برنده خواهد شد.
کد خبر : 839196

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره مسابقات گرنداسلم و حضور تکواندوکاران در این رقابت‌ها گفت: ما امشب عازم چین می‌شویم، رقابت‌های گرنداسلم چین یکی از مسیر‌های کسب سهمیه المپیک است که طبق اعلام فدراسیون جهانی قرار است در ۲ مرحله برگزار شود. نفرات برتر هر وزن در مجموع ۲ مرحله، جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند.

وی افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها، مجوز حضور در رقابت‌های اصلی را که به فاصله یک روز بعد از آن برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد. ما در این مدت تلاش کردیم از تمام پتانسیل تکواندو ایران استفاده کنیم که خوشبختانه ماحصل آن هم رنکینگ جهانی تکواندوکاران بود که نسبت به گذشته شرایط بهتری پیدا کرده است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران عنوان کرد: برای حضور در المپیک پاریس تکواندوکاران از سه طریق می‌توانند کسب سهمیه داشته باشند؛ یکی همین مسابقات گرنداسلم است. دیگری براساس امتیازاتی که کسب می‌کنند و در مرحله آخر هم کسب سهمیه از طریق قاره‌ای است. خوشبختانه تکواندوکارانی که در تیم ملی حضور دارند حرف برای گفتن زیاد دارند و به خودباوری رسیده‌اند.

مقانلو در مورد سطح مسابقات گرنداسلم و حریفان پیش‌رو اظهارداشت: این مسابقات بخ خاطر کسب سهمیه المپیک پاریس از اهمیت زیادی برخوردار است و همه تیم‌ها با چشم‌انداز آینده در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. من به بچه‌ها هم گفتم قطعا هر کسی که تمرکز بیشتری داشته باشد و هوشیار عمل کند و خطای کمتری مرتکب شود برنده این رقابت‌ها خواهد بود. ما در دو میدان مهم و سخت به فاصله یک روز شرکت می‌کنیم، به مراتب شرایط سخت است و تکواندوکاران استراحت کافی ندارند، اما از زمان خودمان به خوبی استفاده کردیم و امیدوارم در مسابقات پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته