دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1402 - 12:52
یک بازیکن کنار گذاشته شد

پایان حواشی در تیم ملی فوتبال بانوان ؛ بازگشت بازیکنان به اردو

پایان حواشی در تیم ملی فوتبال بانوان ؛ بازگشت بازیکنان به اردو
بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان به اردوی تیم ملی بازگشتند و قرار است نایب‌رئیس بانوان هم امروز بر سر تمرین آنها حاضر شود.
کد خبر : 839087

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، دومین اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای حضور در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ از روز گذشته (ششم فروردین ماه) در حالی قرار بود آغاز شود که ۱۴ بازیکن دعوتی پیش از شروع اردو در یک رفتار جنجالی بیانیه‌ای را رسانه ای کردند که در آن به تبعیض رفتاری و عدم شرایط مناسب برای حضور در اردوی تیم ملی اشاره کرده بودند. 

این بازیکنان از اینکه برای ورود به اردو فدراسوین فوتبال نتوانسته بلیت برای آنهاتهیه کنه وهمچنین لباس های بی کیفیتی دراختیار تیم ملی بانوان قرار می گیرد معترض بودند و در اقدامی عجیب اعلام کرده بودند که دراردوی تیم ملی حاضر نمی شوند. 

پیگیری های خبرنگار آنا حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال برای تهیه بلیت برای برخی از بازیکنان دچار مشکل شده است و ظاهرا به دلیل بدهی های گذشته به برخی از آژانس های هواپیمایی نتواسته برای همه بازیکنان بلیت تهیه کند. مسئولان فدراسیون هم به این بازیکنان اعلام می کند که خودشان بلیت تهیه کنند و در نهایت با ارائه فاکتور به فدراسیون پول بلیت به آنها داده می شود اما بازیکنان به دلیل همین شرایط شاکی می شوند.  البته این بازیکنان به جای مطرح کردن این مشکل با سرمربی و یا سرپرست تیم به طور ناگهانی گلایه های خود را در قالب بیانیه ای رسانه ای می کنند.

در همین راستا مریم منظمی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان در یک گفت و گوی کوتاه گفت: بازیکنان در حال حاضر در اردو هستند و زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود می‌پردازند.

به گزارش آنا، همچنین قرار است امروز مریم منظمی نایب‌رئیس بانوان بر سر تمرین دختران فوتبال ایران حاضر شود.البته پیگیری ها نشان می دهد که فاطمه عادلی یکی از شاکیان وضعیت موجود جزو بازیکنانی است که به وی اعلام شده دراردو حاضر نشود. این احتمال وجود دارد که یکی دوبازیکن دیگر از لیست کنار گذاشته شوند که این موضوع بستگی به تصمیم مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی دارد. 

مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۱۴ فروردین ماه آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال زنان ایران با تیم‌های بنگلادش، مالدیو و میانمار همگروه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته