دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1402 - 20:51
فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی اعلام کرد؛

آغاز عملیات ظفر و برخورد با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم

آغاز عملیات ظفر و برخورد با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم
فرمانده یگان‌های ویژه فرماندهی نیروی انتظامی از آغاز عملیات ظفر برای برخورد با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: قاطعانه با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می‌کنیم.
کد خبر : 839037

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سردار حسن کرمی در آیین آغاز رزمایش سراسری «ارتقای امنیت اجتماعی؛ مبارزه با جرایم آشکار و سرقت در سال ۱۴۰۲»، با بیان اینکه عملیات ظفر نقش جدیدی را برای یگان های ویژه در طول تعطیلات نوروزی رقم می‌زند، اظهار کرد: در این عملیات بخشی از توان خود را پای کار آوردیم و به صورت گشت‌های محسوس و غیر محسوس و دسته‌های اطلاعاتی برای مقابله با جرایم آشکار که مردم را نگران می‌کند، اقدام می‌کنیم.

او افزود: در این عملیات نیروهای یگان ویژه با توان عملیاتی و بسته های اطلاعاتی وارد عمل خواهد شد که در مقابل با جرایم آشکار که مردم را نگران و مورد تهدید قرار می دهد، مقابله کند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا این نکته را متذکر شد که مقابله با جرایم خشن و مجرمین تحت تعقیب نیز در برنامه این یگان قرار دارد.

به گفته سردار کرمی عملیات ظفر همراه با گشت های مستمر متناسب با جغرافیای جرم عملیاتی می شود.

او از یگان ویژه پلیس به عنوان نیروهای حرفه‌ای و چند منظوره نیروهای مسلح نام برد و اظهار داشت:‌ این سازمان منعطف با تجهیزات مناسبی که در اختیار دارد، می تواند متناسب با هرگونه تهدید و خطری وارد عمل شود.

سردار کرمی با بیان اینکه نیروهای این یگان آماده هرگونه فداکاری در راه امنیت و آسایش شهروندان هستند، افزود: یگان های ویژه براساس وظیفه شش‌گانه که در سند برنامه راهبردی آن معین شده، با هر کسی و در هر مکانی آماده مقابله است و به دشمنان اجازه نخواهد داد که امنیت مردم را به خطر اندازند.

او ادامه داد: افتخارات نیروهای یگان ویژه در تاریخ ثبت خواهد شد و باید نیروهای ما به خود افتخار کنند که آسایش مردم را به آنها بازگرداندند. در عملیات مردم یاری توانستیم با همراهی و همیاری و کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه با افتخار توانستیم به نیازمندان کمک کنیم.

به گفته او، در حوزه امنیت داخلی غیر از کنترل آشوب و ناآرامی، نیروی های ویژه ماموریت‌های جدیدی بر عهده خواهند گرفت و نقش خود را برای ایجاد امنیت با منویات فرمانده کل انتظامی ایفا می کنند.

فرمانده نیروهای ویژه فراجا تاکید کرد: در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و همچنین مناطق مرزی نیروهای ویژه وارد عمل خواهد شد و آماده ورود برای ایجاد امنیت است. البته برای ماموریت های جدید نیازمند تجهیزات و آموزش های نوین هستیم که برای آن برنامه ریزی کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته