دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«بیگانه» در شبکه نمایش خانگی

دی‌وی‌دی فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی از سوی موسسه رسانه‌های تصویری در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.
کد خبر : 8390

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، در فیلم سینمایی «بیگانه» ساخته بهرام توکلی که از سوی موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود، مهناز افشار، پانته آ بهرام، امیر جعفری و هومن برق نورد حضور دارند.


فیلمنامه «بیگانه» را بهرام توکلی بر اساس برداشتی از نمایشنامه‌ «اتوبوسی به نام هوس» ‌اثر تنسی ویلیامز نوشته است. این فیلم در سی‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ حضور داشت.


در این فیلم، نسرین معلم نقاشی یک آموزشگاه آزاد است که به بهانه دیدن خواهر ناتنی خود به منزل سپیده می آید. از طرفی امیر همسر سپیده دچار بحران شغلی شده و با سپیده اختلاف دارد. نسرین در منزل سپیده با دوست امیر یعنی داود آشنا می شود و این دو به یکدیگر علاقه مند می شوند. امیر به رفتار نسرین مشکوک شده و درباره گذشته خواهر زنش تحقیق می کند و متوجه می شود که او زنی غیراخلاقی است و عامل خودکشی جوانی در آموزشگاه نقاشی شده است. نسرین علی رغم دلباختگی به داود متواری می شود...


دی‌وی‌دی این فیلم شامل صدای استریو دوباند، صدای دالبی 5:1، گالری عکس‌های فیلم و کیفیت تصویری HD است که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته