دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 21:00

جنایت، به خاطر انتقامگیری از داماد/ قتل زن دایی و فرار متهم

پسر جوان به خاطر اختلاف خواهرش با خانواده شوهرش دست به جنایت زد. او پس از به قتل رساندن مادر زن خواهرش و مجروح کردن دامادشان پا به فرار گذاشت. بازپرس جنایی دستور شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری سارق جوان را صادر کرد.
کد خبر : 83886

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، صبح امروز بازپرس جنایی مشهد در جریان مرگ زن میانسالی در بیمارستان امام رضا (ع) قرار گرفت. با اعلام این خبر، تیم تحقیق وارد عمل شده و با حضور در بیمارستان مشخص شد که زن میانسال بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.


در ادامه بررسی‌ها همچنین مشخص شد پسر 25 ساله این زن نیز به شدت مجروح شده و در قسمت اورژانس بستری شده است. با مشخص شدن این موضوع تحقیقات بازپرس احمدی نژاد از مرد جوان صورت گرفت. مرد جوان که مهران نام داشت در رابطه با مجروح شدن خودش و قتل مادرش گفت: چندی پیش با دختر عمه‌ام ازدواج کردم، اما بین ما اختلاف و درگیری زیادی وجود داشت. امروز، حدودا ساعت 8 صبح بود که متوجه شدم پسر دایی‌ام به نام بهنود، وارد خانه‌مان شده است. یکی از همسایه‌ها در را برایش باز کرده بود.


او ادامه داد: من و مادرم خواب بودیم که با صدای پسر عمه‌ام از خواب بیدار شدیم. بهنود درحالی که چاقویی در دست داشت با این بهانه که چرا خواهرش را اذیت می‌کنم به من و مادرم حمله کرد و از محل متواری شد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و ما را به بیمارستان انتقال دادند اما مادرم بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.


به دنبال اظهارات مرد جوان و سایر مدارک بدست آمده، قاضی احمدی‌ نژاد، دستور شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت و دستگیری او را صادر کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرار قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته