دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصاویر بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب سال 72 در «سیمرغ»/ پخش تصاویری از اولین نمایشگاه کتاب تهران در شبکه مستند

برنامه «سیمرغ» شبکه مستند امروز تصاویری از اولین نمایشگاه کتاب تهران بعد از انقلاب اسلامی در سال 1366 و فردا تصاویر بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه کتاب تهران در سال 1372 را روی آنتن می فرستد.
کد خبر : 83876

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، سیدمهدی مؤیدی کارگردان مجموعه «سیمرغ» درباره دو قسمت جدید این مجموعه توضیح داد: اولین نمایشگاه کتاب در سال 1366 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده بود و مصادف شدن آن با دوران دفاع مقدس از اشتیاق و استقبال مردم از نمایشگاه کتاب چیزی کم نکرده بود.


وی افزود: از تصاویر نمایشگاه کتاب در آن سال، اینگونه استنباط می شود که آن موقع هم قیمت کتاب از دغدغه های بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب بوده و همینطور کیفیت کتاب ها و علی القاعده استقبال قشر دانشجو و دانش آموز هم چشمگیر بوده است.


به گفته مؤیدی این قسمت از «سیمرغ» در 30 دقیقه آماده پخش شده است و ساعت 19 روز دوشنبه 20 اردیبهشت روی آنتن می رود و سه شنبه 21 اردیبهشت ساعت 11:30 بازپخش می شود.


این کارگردان در ادامه بیان کرد: بازدید حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1372 از نمایشگاه کتاب تهران نیز فردا در قالب «سیمرغ» روی آنتن می رود.


وی تصریح کرد: با توجه به عنایتی که مقام معظم رهبری به مقوله کتاب و کتابخوانی دارند، همواره سعی کرده اند هر ساله سری به نمایشگاه کتاب بزنند.


مؤیدی یادآور شد: این اتفاق از دو جنبه حائز اهمیت است؛ اول اینکه علاقه شخصی ایشان به کتاب و کتابخوانی را نشان می دهد و دوم اینکه رهیافت و رهنمونی برای اقشار جامعه در رابطه با اهمیتی است که رهبری به این حوزه می دهند و باید دیگران نیز به مقوله کتاب توجه کنند.


وی اعلام کرد این قسمت از «سیمرغ» در 30 دقیقه آماده پخش شده است و ساعت 19 روز سه شنبه 21 اردیبهشت روی آنتن می رود و چهارشنبه 22 اردیبهشت ساعت 11:30 بازپخش می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته