دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 15:26

یک نماینده مجلس: شبهه اعمال نفوذ در انتخابات فدراسیون فوتبال بررسی شود

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی خواستار بررسی شبهه اعمال نفوذ در انتخابات فدراسیون فوتبال شد.
کد خبر : 83806

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عباس صلاحی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس از وزیر ورزش خواست ضمن بررسی دقیق انتخابات فدراسیون فوتبال شبهه اعمال نفوذ در این انتخابات را نیز مورد رسیدگی قرار دارد چرا که به گفته وی تحولی در فدراسیون صورت نگرفته و تنها جای رئیس و نائب رئیس عوض شده است.


وی هم‌چنین در تذکری به رئیس‌جمهوری خواستار اعلام رقم دقیق بازگشت دارایی‌های بلوکه شده به کشور و نحوه هزینه کرد آن شد.


صلاحی با انتقاد از عدم تحقق اعتبارات ماده 180 برنامه پنجم یادآور شد: متاسفانه عدم تحقق این امر باعث تبعات اجتماعی منفی در حوزه انتخابیه و در بخش عمرانی شده است.


این نماینده مجلس تعویض مدیران آموزش و پرورش در پایان سال تحصیلی را نیز زشت و ناپسند توصیف کرد و گفت:‌ نمونه این اتفاق در شهرستان تفرش رخ داده و دستورهای وزیر و معاونان توسط مدیرکل سیاسی‌کار استان اجرا نمی‌شود.


وی هم‌چنین در تذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به موضوع تقسیمات کشوری در حوزه انتخابیه شد و گفت:‌ متاسفانه وضع اسفبار دانشگاه تفرش با وجود سوال از وزیر در کمیسیون هنوز حل نشده و به دلیل مدیریت ضعیف رئیس دانشگاه نارضایتی از عملکرد او به وجود آمده است.


صلاحی خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه خود شد و از هیأت رئیسه مجلس به خاطر عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در صحن علنی انتقاد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته