دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 ارديبهشت 1395 - 10:31
در گفت وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: گسترش فولاد حرفی برای گفتن نداشت/ جشن قهرمانی را در آزادی می‌گیریم

مربی تیم پرسپولیس گفت: اگر مهاجمان ما دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری گسترش فولاد را شکست دهیم.
کد خبر : 83801

مصطفی قنبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی این هفته پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: «ما لیگ امسال را با فراز و نشیب زیادی پشت سر گذاشتیم و زحمات زیادی کشیدیم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی خودش در جدول برسد. متاسفانه باخت مقابل نفت تهران تیم ما در شوک فرو برد و این شوک لازم بود تا بازی مقابل گسترش را با برد پشت سر بگذاریم.»


وی ادامه داد: «گسترشی‌ها یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ امسال بودند ولی در بازی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند و ما حاکم مطلق میدان بودیم. اگر مهاجمان ما دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم با گل‌های بیشتری گسترش فولاد را شکست دهیم.»


مربی پرسپولیس در خصوص اهمیت تفاضل گل در هفته پایانی و راحت گل خوردن این تیم در مقابل حریفان بیان کرد: «در این فصل در خط دفاعی و دروازه‌بانی مشکلات زیادی داشتیم. اما در بازی مقابل گسترش جو ورزشگاه آرامش بازیکنان ما را به هم زد. ما می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و کمتر گل بخوریم اما قبل از شروع بازی تماشاگران با متشنج کردن جو ورزشگاه ما را یاد ورزشگاه اهواز انداختند و روحیه بازیکنان ما تضعیف شد.»


قنبرپور درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر افزود: «یک بازی مهم و حساس مقابل راه‌آهن داریم و نگاه ما به بازی اهواز هم است. امیدواریم تیم ذوب‌آهن با درایت یحیی گل محمدی بتواند استقلال خوزستان را متوقف کند و ما هم با یک پیروزی شیرین در مقابل هزاران نفر از تماشاگران خودمان جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته