دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1393 - 15:33
دستور کار هفته آینده جلسات علنی مجلس؛

طیب نیا به صحن مجلس می‌رود/ بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از آمران به معروف

وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته آینده با حضور در صحن علنی به سه فقره سؤال نمایندگان پاسخ می دهد ضمن اینکه بررسی دو درخواست تحقیق وتفحص نیز در دستور کار هسفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده است.
کد خبر : 838

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده میزبان «علی طیب‌نیا» هستند تا با حضور در صحن علنی به سه فقره سؤال «حمید رسایی»، «سیدمسعود میرکاظمی» و «سیدناصر موسوی لارگانی» نمایندگان تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و فلاورجان پاسخ دهد.


بررسی گزارش کمیسیون مشترک مجلس در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر (اعاده ‌شده ‌از شورای محترم نگهبان) نیز در دستور کار هفته آتی مجلس، قرار دارد.


بررسی گزارش کمیسیون ویژه در مورد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قوانین متناظر و پیشنهادهایی در خصوص نحوه اجرای آنها، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون الحاق دوتبصره به ماده(17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش نیز از دیگر دستورات هفته آینده صحن علنی مجلس شورای اسلامی عنوان شده است.


لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن ،طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه شدن اراضی در حوزه عمل شرکت‌های تعاونی روستایی، طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها و طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان هم در دستور کار نمایندگان در هفته آینده اعلام شده است.


همچنین قرار است، نمایندگان در هفته آینده طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده (17) قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی را هم بررسی کنند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته