دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با رقابت ۵۳ شرکت‌کننده انجام شد؛

معرفی برترین‌های مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان چهارمحال و بختیاری

معرفی برترین‌های مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان چهارمحال و بختیاری
برترین‌های جشنواره مسابقات پاورلیفتینگ، پرس سینه، ددلیفت و فیتنس چلنج قهرمانی دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.
کد خبر : 837638

رئیس هیئت ورزشی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری با اعلام پایان جشنواره مسابقات انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به خبرنگار آنا گفت: این جشنواره به همت انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ دانشجویان و هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

علی همتیان افزود: در این رقابت‌ها نخستین دوره مسابقات فیتنس چلنج انفرادی دانشجویان هم برگزار شد تا گامی برای توسعه ورزش‌های پاک و سالم، درکنار دیگر ورزش‌ها برداشته شده باشد.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۵۳ شرکت کننده در قالب شش تیم دانشگاهی به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید.

همتیان عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها، تیم دانشگاه پیام نور دوم و دانشگاه علوم پزشکی در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت ورزشی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سطح مسابقات از لحاظ کیفی بسیار عالی بود، توضیح داد: قهرمان این جشنواره در رشته پاورلیفتینگ ستار قنبری با رکورد مجموع ۵۶۰ کیلوگرم، در رشته پرس سینه احمد علایی با ثبت وزنه ۱۵۲/۵ کیلوگرم و در رشته ددلیفت احمدرضا علایی باثبت رکورد ۲۷۰ کیلوگرم به این عنوان دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته