دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 13:52
سخنگوی آتش‌نشانی تهران به آنا خبر داد

برخورد خودرو با دیوار ساختمان/ تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از دو حادثه رانندگی در پایتخت خبر داد. در این دو حادثه، خودروی پژو، دیوار ساختمانی را خراب و خسارات سنگین به خودروی سمند رساند و در حادثه‌ای دیگر تصادف زنجیره‌ای 5 خودرو، سرنشینان یکی از این خودروها را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر : 83750

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: حادثه اول ساعت 8:42 دقیقه امروز به آتش‌نشانی اعلام شد. دو ایستگاه به محل اعزام شدند و مشخص شد که خودروی پژو 206 صندوق‌داری، به دلیل نامشخص با خودروی پرایدی در خیابان آزادی، بلوار شهید اکبری برخورد کرده است.


وی ادامه داد: برخودرو خودرو باعث شده بود تا خودروی پژو از مسیر منحرف شده و وارد پیاده رو شود و با خودروی سمندی برخورد کرده و بعد از آن با دیوار ساختمان چهار طبقه‌ای برخورد کرده بود. دیوار تخریب شده و خودروی سمند به شدت آسیب دیده بود، خوشبختانه از آنجایی که پشت دیوار موتورخانه بود، کسی در این حادثه آسیب ندیده بود. عملیات در ساعت 9:39 دقیقه پایان یافت و محل تحویل عوامل راهور شد.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران در رابطه با دومین حادثه امروز گفت: ساعت 9:27 دقیقه امروز برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب جاده کرج به آتش‌نشانی اعلام شد و دو ایستگاه راهی محل شدند.


وی ادامه داد: با حضور در محل مشخص شد که یک کامیون کمپرسی با قسمت عقب یک تریلر برخورد کرده و 3 خودروی پراید در جلوی این دو خودرو نیز باهم برخورد کرده بودند. در واقع 5 خودرو باهم برخورد کرده و مشخص نبود که علت حادثه توقف خودروهای پراید و بروز حادثه بوده یا ترمز کامیون کمپرسی بوده است.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: سرنشنیان چهار خودرو آسیبی ندیده بودند اما سرنشینان کامیون کمپرسی داخل اتاقک محبوس شده بودند که با تلاش امدادگران بیرون آورده شدند. حال راننده خوب بود اما سرنشین دیگر این خودرو، وضع جسمی نامناسبی داشت که تحویل عوامل اورژانس شد.


دومین عملیات ساعت 10:20 دقیقه پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته