دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 09:29
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

پیکان-شهرداری تبریز آخرین جدال برای فینالیست شدن

در آخرین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران، در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم دوم فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود.
کد خبر : 8375

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام مرحوم حسین معدنی، فردا با برگزاری یک دیدار سرنوشت‌ساز به ایستگاه پایانی خود می‌رسد.


بر این اساس تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز که در مجموع دو دیدار نخست خود به نتیجه یک بر یک دست پیدا کردند، برای تعیین برنده نهایی این نبرد باید بار دیگر مقابل هم صف‌‌آرایی کنند تا برنده این دیدار موفق شود به فینال مسابقات راه پیدا کند.


تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در اولین دیدار خود در این مرحله در تهران به مصاف هم رفته بودند و تیم پیکان موفق شده بود 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد.


دیدار دوم دو تیم هم که به میزبانی تبریزی‌ها برگزار شده بود،‌با برتری 3 بر 2 تیم میزبان همراه شد تا تکلیف تیم راه‌یافته به فینال در دیدرا سوم دو تیم مشخص شود.


دیدار تیم‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز ، عصر فردا از ساعت 17 به میزبانی پیکانی‌ها و در خانه والیبال برگزار خواهد شد.


پیش از این و در مرحله نیمه‌نهایی تیم شهرداری ارومیه با کسب دو پیروزی مقابل تیم میزان مشهد موفق شده بود،‌نخستین فینالیست بیست‌وهشتمین دروه مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، لقب بگیرد.


فینال این دوره از مسابقات نیز روز 27 اسفند ماه و به میزبانی سالن والیبال فدراسیون والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته