دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1401 - 10:23
معاون دانشگاه آزاد انزلی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

حضور ۳۶ تیم از دانشگاه‌های غرب گیلان در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی

حضور ۳۶ تیم از دانشگاه‌های غرب گیلان در سومین رویداد کرسی‌های آزاداندیشی
امید رجائیان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی انزلی میزبان سومین دوره رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های غرب گیلان با رقابت ۳۶ تیم بود.
کد خبر : 837274

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرانزلی، سومین دوره رویداد ملی رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی غرب گیلان همزمان با دیگر دانشگاه‌های استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برگزار شد.

امید رجائیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی درباره این رویداد به خبرنگار آنا گفت: سومین دوره رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دو سطح کشوری و استانی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در ایجاد محیطی سالم برای شکل‌گیری مباحث تخصصی و پاسخ به پیام ایشان مبنی بر تداوم این سنت حسنه در دانشگاه‌های کشور و نیز تبدیل رویداد کرسی‌های آزاداندیشی به فناوری، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی این کرسی‌ها در چهار محور سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حضور صاحبان فکر و اندیشه در این رویداد، مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی میزبان سومین دوره رویداد کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های غرب گیلان بود و در این دوره ۳۶ تیم در ۵۲ گروه چهار نفره موافق و منتقد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی با بیان اینکه در این دو روز ۲۵ داور از اعضای هیئت‌علمی واحد‌های غرب گیلان به داوری رقابت‌ها پرداختند، افزود: هفت کارشناس مجری نیز از کارکنان این واحد دانشگاهی در این کرسی‌ها حضور فعال داشتند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب