دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 12:34

آغاز ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1395 از 22 اردیبهشت شروع می‌شود و تا 7 روز ادامه دارد.
کد خبر : 83710

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1395 و برخی از رشته‌های بدون آزمون از روز چهارشنبه 22 اردیبهشت آغاز می‌شود.


متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند تا 29 اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت‌نام کنند. همچنین دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از فردا بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد.


هزینه ثبت‌نام در این آزمون 180هزار ریال است، اما داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی– غیرانتفاعی نیز هستند باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، مبلغ چهل‌وشش هزار ریال دیگر نیز برای این دوره‌ها پرداخت کنند.


براساس برنامه زمانی پیش‌بینی‌شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1395 روز جمعه 22 مرداد برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه 19 تا 21 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش، کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند.


از 42 رشته امتحانی در این آزمون، پذیرش در 11 رشته از طریق آزمون و در 31 رشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته