دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1401 - 14:15
به سهمیه مسابقات جهانی رسیدم

کهنی: تنها مدال طلا من را راضی می‌کرد/ با ناحقی سرم را بریدند

کهنی: تنها مدال طلا من را راضی می‌کرد  با ناحقی سرم را بریدند
دارنده مدال نقره جام جهانی ژیمناستیک به این نکته تاکید کرد که در کشور میزبان خیلی راحت حق او را پایمال کردند.
کد خبر : 837082

مهدی احمد کهنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره کسب مدال نقره خود در جام‌جهانی باکو اظهار داشت: مسابقات جام‌جهانی باکو برای رنکینگ سهمیه قهرمانی جهان بود که خداراشکر توانستم در رنکینگ نفر اول دنیا شوم و سهمیه رقابت‌های جهانی را دوباره به دست بیاورم.

وی افزود: پس از آن در فینال رقیبی از جمهوری آذربایجان داشتم که با ناحقی تمام او را نفر اول کردند و واقعأ از این اتفاق و مساله ناراحت شدم زیرا تنها مدال طلا من را راضی می‌کرد اما متاسفانه چون در کشور آنها بودیم، مسئولان آنها نیز از این امتیاز میزبانی سوء استفاده کردند.

دارنده مدال نقره جام‌جهانی تصریح کرد: با وجود دوم شدن خوشحالم باز توانستم نام و پرچم ایران را در یک میدان مهم دیگر بالا ببرم و امیدوارم در مسابقات آینده، علی‌الخصوص بازی‌های آسیایی هانگژو و جهانی بلژیک نتایج خوبی بگیریم و بتوانم این انتقامم را از رقیبی که دارم‌ با امتیاز و نمره بالاتری بگیرم.

کهنی در پایان گفت: می‌خواهم‌ با برنامه و قدرت بیشتری وارد مسابقات شوم به طوری که حتی در تعطیلات پیش‌رو هم تمام تلاشم را خواهم کرد به جای استراحت کردن به تمرین بپردازم تا عقب نمانم که ان شاالله در مسابقات آینده نتایج بهتری برای کشورم کسب کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته