دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسن فتحی و هنگامه مفید چراغ نمایش «ناسور» را روشن کردند

نمایش «ناسور» تولید تازه گروه تئاتر آرین و منتخب جشنواره دوسالانه نمایش‌های آیینی‌سنتی شامگاه یکشنبه در تالار حافظ با حضور هنرمندان و مسئولین افتتاح شد.
کد خبر : 83700

به گزارش گروه فرهنگی آنا، در مراسم افتتاحیه نمایش «ناسور» داوود فتحعلی‌بیگی (دبیر جشنواره نمایش ‌های آیینی و سنتی) به همراه گروهی از هنرمندان نمایش های آیینی سنتی با اجرای نمایشی کوتاه به استقبال مخاطبان آمدند. سپس با دعوت افسانه زمانی (کارگردان نمایش ) حسن فتحی و هنگامه مفید چراغ نمایش ناسور را روشن کردند.


مهدی شفیعی (مدیر کل هنرهای نمایشی) پس از اجرای نمایش با اشاره به بازخورد خوب جشنواره دوسالانه نمایش‌های آیینی‌سنتی و ضرورت حمایت و اجرا در این حوزه، به نمایش ناسور اشاره کرد و گفت: ما تمام آن نشانه‌هایی که در نمایش‌های ایرانی می‌شناسیم هم چون شیوه های نقالی، پرده خوانی، شبیه خوانی و ... در «ناسور» می‌دیدیم. بدون اینکه به‌تنهایی جلوه گری کنند یا اینکه از داستان بیرون بزنند. گروه خیلی در این امر موفق عمل کرده بود که هم داستان رو پیش ببرند و هم از همه ی نشانه های این شکل نمایشی بهره ببرند.


نمایش «ناسور» نوشته خیراله تقیانی‌پور و کارگردانی افسانه زمانی و با بازی نسیم ادبی ، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی، الهه شه‌پرست و علیرضا آرا هر شب ساعت 20 در تالار حافظ به صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته