دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1401 - 20:23
نمی‌دانم پریرا باید اخراج می‌شد یا نه

گولسیانی: داوران به بازیکنان خارجی راحت‌تر کارت می‌دهند/ پرسپولیس شانس قهرمانی دارد

گولسیانی: داوران به بازیکنان خارجی راحت‌تر کارت می‌دهند  پرسپولیس شانس قهرمانی دارد
مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس گفت: به راهمان برای کسب عنوان قهرمانی ادامه می‌دهیم. 
کد خبر : 836963

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گئورگی گولسیانی در پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: خیلی مشکلات پیش رویم بود تا بتوانم در این بازی حضور داشته باشم. ۶ روز با بیماری مبارزه کردم. مرتضی پورعلی گنجی و سینا اسدبیگی هم بیمار شده بودند. البته باید برای حضور در ترکیب تیم بهانه‌ای نداشته باشیم. 

وی ادامه داد: من باید به سپاهان بابت این پیروزی تبریک بگویم. ما به راهمان برای کسب عنوان قهرمانی ادامه می‌دهیم. 

مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس در مورد فاصله ۴ امتیازی ایجاد شده پرسپولیس با سپاهان پس از شکست در این مسابقه، عنوان کرد: می‌دانید از حالا نمی‌توان گفت در آینده پیروز می‌شویم و در این مورد نمی‌دانم اما به این معنی نیست که شانسی برای قهرمانی نداریم. ما چند بازی داریم و باید در این بازی‌ها بهترین باشیم. ما در لیگ هستیم و نباید بازنده می‌شدیم. اما باختیم و این فوتبال است. ما شانس پیروزی خواهیم داشت و باید آن را به دست آوریم.

گولسیانی درباره اینکه چه نظری در مورد قضاوت داور در صحنه اخراج لئاندرو پریرا دارد، تصریح کرد: من بازیکن خارجی هستم و به یاد دارم در دومین بازی خود، بدون هیچ دلیلی دو کارت زرد گرفتم. فیلم صحنه اخراج پریرا را ندیدم و نمی‌دانم او باید اخراج می‌شد یا خیر. با این حال داوران در این لیگ خیلی اوقات تصمیمات اشتباهی می‌گیرند. وقتی خارجی هستید، داوران خیلی راحت‌تر به شما کارت زرد نشان می‌دهند. من اینگونه فکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته