دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1395 - 11:20
در گفت و گو با آنا؛

محمد فنایی: رفتار بازیکنان در شأن فوتبال ایران نیست/ در اواخر لیگ اعتراض به داوری بیشتر است

کارشناس داوری با اشاره به رفتار ناشایست مهدی رحمتی در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: بازیکنان رفتاری انجام می دهند که در شأن فوتبال ایران نیست.
کد خبر : 83683

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز با برتری قرمزپوشان به پایان رسید و‌ کار شاگردان مظلومی برای رسیدن به عنوان قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد.اما مهتر از شکست بدموقع و سنگینی استقلالی ها که شانس قهرمانی را برای آنها کمرنگ کرد حواشی این دیدار بود.


ثانیه‌هایی از اتمام این مسابقه نمی‌گذشت که مهدی رحمتی در حرکتی عجیب به سمت امیر قلعه‌نویی سرمربی سابقش دوید و با او درگیر شد. البته رحمتی در ابتدای مسابقه هم این حرکت را در درون زمین تکرار کرد و با رهاکردن دروازه به سمت قلعه‌نویی رفت و با او درگیر شد. رحمتی که قصدش از این کار مشخص نبود با دخالت نیروهای ویژه و اطرافیان قلعه‌نویی و مظلومی به بیرون زمین منتقل شد. امیر قلعه‌نویی هم به شدت از این کار عصبانی بود.


محمد فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره حواشی این دیدار گفت:« متاسفانه من این بازی را به صورت کامل ندیدم و در جریان حواشی و اتفاقاتی که در درون زمین اتفاق افتاد نیستم. اما از اخباری که شنیدم مشخص است که این بازی با حواشی زیادی همراه بود و متاسفانه در درون زمین دروازه‌بان استقلال حرکاتی انجام داده است که شایسته فوتبال ایران نیست. متاسفانه بعضی مواقع کارهایی از سوی بازیکنان صورت می گیرد که در شأن فوتبال ایران نیست.»


وی همچنین درباره بحث داوری‌های لیگ‌برتر و اتفاقاتی که منجر به اعتراضات زیادی می شود، گفت: «به هرحال جامعه داوری همیشه در اواخر بازی های لیگ این مشکلات را دارد و دلیل آن این است که ما قانونمند نیستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته