دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 08:04

قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در مسابقات فوتسال کارکنان استان قزوین

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا در مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر : 8368

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با حضور چهار تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین در مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار شد.


در روز نخست این رقابت ها تیم کارکنان واحد بوئین زهرا با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم کارکنان واحد تاکستان به پیروزی دست یافت؛ در روز دوم این بازی ها با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم کارکنان واحد شال به برتری رسید و در روز سوم که حکم فینال را داشت، واحد بوئین زهرا موفق شد با برتری دو بر یک تیم میزبان (کارکنان واحد قزوین) را در هم بکوبد و با بازی های مقتدرانه خود قهرمان این دوره از مسابقات شود.


واحد بوئین زهرا با برگزاری این مسابقات و کسب مقام قهرمانی به عنوان نماینده استان قزوین در مسابقات کشوری فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که در اردیبهشت سال 94 در واحد اردبیل برگزار می شود راه یافت.


محسن غلامی نیا – حسین درزی اسماعیل پور – حامد خسروی – امین کاشی – حسین بهرامی – رسول شاملو – عبداله تقی خانی – سعید پوررضا – مهدی محمدخانی – مرتضی آقاعلیخانی – میلاد شیخ الاسلامی وطنی – مسلم خادمی – ابراهیم رنگرز – عزیز اله آقاعلیخانی، اسامی بازیکنان، مربی و سرپرست تیم فوتسال کارکنان واحد بوئین زهرا در این مسابقات بودند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته