دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1401 - 11:13
با برتری مقابل تیم یزد؛

تبریز قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شد

تبریز قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شد
تیم تبریز با برتری مقابل یزد عنوان قهرمانی مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی را از آن خود کرد.
کد خبر : 836776

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بوشهر، مسابقات قهرمانی سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با شناخت قهرمان و تیم‌های دوم و سوم در بوشهر به کار خود پایان داد.

در روز پایانی مسابقات قهرمانی سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی و در دیدار نهایی بازی‌ها، تیم‌های یزد و تبریز رودرروی هم قرار گرفتند که والیبالیست‌های تبریزی موفق شدند با برتری مقابل حریف، مقام نخست مسابقات را از آن خود کنند.

تبریز قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شد

در دیدار رده بندی بازی‌ها نیز که میان مازندران و تهران برگزار شد، مازنی‌ها موفق شدند با غلبه بر حریف، روی سکوی سوم مسابقات قرار گیرند، ضمن اینکه تیم خوزستان به‌عنوان تیم اخلاق این دور از بازی‌ها معرفی شد.

این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از مناطق دانشگاه آزاد اسلامی در دو گروه پنج تیمی برگزار شد که در گروه یک این مسابقات تیم‌های والیبال دانشگاه آزاد اسلامی اراک، بوشهر، یزد، کرمان و تهران حضور داشتند و در گروه دوم هم تیم‌های والیبال دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، تبریز، خوزستان، قزوین و مازندران باهم به رقابت پرداختند.

در این دور از مسابقات سیدمحمد توسلی به‌عنوان سرپرست فنی مسابقات، محمد کیوانلو به‌عنوان نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به‌عنوان سرپرست اجرایی مسابقات در قالب تیم نظارتی حضور داشتند.

تبریز قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شد

حسن بازدرهوا، محمدعلی زنگانه، بیژن انگالی، حمید احمدیان، محمدحسین شفقی، جمشید واحدیان، مجید مبارکی، رضا یزدان‌پرست و سیدعبدالله موسوی‌نژاد به‌عنوان داور این مسابقات را سوت زدند.

مراسم اختتامیه و اهدای کاپ قهرمانی این مسابقات با حضور سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و باقر گرگین معاون دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته