دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1401 - 09:06
مرور اتفاقات بازی رفت استقلال و فولاد خوزستان

اولین رویارویی غفوری با استقلال در روز حضور رحمتی و اعتراض شدید نکونام و ساپینتو به داوری

اولین رویارویی غفوری با استقلال در روز حضور رحمتی و اعتراض شدید نکونام و ساپینتو به داوری
دیدار رفت تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان با حواشی مختلفی همراه بود.
کد خبر : 836705

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت. 

 دو تیم تا به حال ۵۲ بازی برابر هم برگزار کرده‌اند که ۲۷ بار استقلال و ۱۲ مرتبه فولاد پیروز شده‌اند و ۱۳ بازی هم با تساوی خاتمه پیدا کرده است. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و حواشی آن به شرح زیر است: 

وریا غفوری که با بازوبند کاپیتانی استقلال را ترک کرده بود پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و برخورد گرمی با هم‌تیمی‌های سابق خود داشت و مورد استقبال آنها واقع شد.

بماند///

ریکاردو ساپینتو از حضور روی نیمکت استقلال محروم بود و دستیاران وی در مراسم پیش از بازی به استقبال کادرفنی فولاد رفتند.

بماند///

دود سیاه رنگی آسمانِ بیرون از ورزشگاه را پوشانده بود که دلیل آن آتش گرفتن یک سوله در اطراف مجموعه ورزشی آزادی، بود.

خالی بودن ورزشگاه آزادی از تماشاگر موجب شده تا صدای بازیکنان و مربیان دو تیم به گوش برسد.

سید مهدی رحمتی و وحید فاضلی، سرمربی و مربی آلومینیوم که تیم‌شان در هفته دهم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی داشت، از نزدیک دیدار شاگردان ساپینتو را برابر فولاد تماشا کرد.

بماند///

ساپینتو محروم، از روی سکوها عملکرد بازیکنان تیمش را با لپ‌تاپ آنالیز کرد و بین دو نیمه به رختکن رفت تا نکات لازم را به آنها گوشزد کند.

بماند///

در نیمه نخست فولادی‌ها در صحنه‌ای معتقد بودند توپ به دست بازیکن استقلال در محوطه جریمه خورده اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بماند///

استقلالی‌ها هم در این بازی چهار مرتبه اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور چنین باوری ندلشت، ساپینتو از روی سکوها، کادرفنی از روی نیمکت و بازیکنان داخل زمین چنین اعتقادی داشتند ولی داور نظری روی پنالتی نداشت و به یکی دو بازیکن و خسرو حیدری مربی استقلال اخطار نشان داد.

بماند///

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته