دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1401 - 17:04
در آستانه ولادت حضرت مهدی موعود (عج) صورت گرفت؛

تجلیل از فعالان حوزه مهدویت در دانشگاه آزاد رشت

تجلیل از فعالان حوزه مهدویت در دانشگاه آزاد رشت
۲ نفر از فعالان حوزه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور مسئولان تجلیل شدند.
کد خبر : 836402

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، در آستانه ولادت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور رئیس ستاد اقامه نماز گیلان، رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان و جمعی از مسئولان در مراسمی از فعالان مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوطالب حجازی مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدی موعود (عج) در این مراسم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اظهار کرد: انتظار ظهور مختص شیعیان نیست بلکه در همه ادیان و مذاهب مردم منتطر شخصی هستند که با ظهورش حکومت واحد جهانی تشکیل شود و مردم در سایه عدل و داد زندگی کنند.

علی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان هم فعالیت داوطلبانه نیرو‌های ایثارگر این جمعیت را برگرفته از آموزه‌های دینی و اعتقادی دانست و گفت: گفتمان و سبک زندگی مهدوی گسترش یابد و آگاهی بخشی و دانش مهدویت بین جوانان و نوجوانان ترویج پیدا کند.

در این مراسم از زیبا کاظمیان دبیر کمیته علمی همایش گفتمان مهدویت در تمدن نوین اسلامی و حجت الاسلام غلامرضا تقی زاده مسئول دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان فعالان در زمینه مهدویت تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان رشت تقدیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته