دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1401 - 10:30
الماسخاله و دنیامالی کار خاصی برای این تیم نکردند

اسپندار: ملوان حمایت نشود به سرنوشت سپیدرود و چوکا دچار می‌شود

اسپندار: ملوان حمایت نشود به سرنوشت سپیدرود و چوکا دچار می‌شود
پیشکسوت تیم فوتبال ملوان گفت: اگر حمایت‌های دلسوزان ملوان نبود این تیم از لیگ برتر سقوط می‌کرد و اگر تیم حمایت نشود چنین سرنوشتی در انتظارش است.
کد خبر : 836367

عزیز اسپندار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص انتقادات مازیار سرمربی تیم ملوان از عدم حمایت تیمش و مشکلات داوری اظهار داشت: مازیار زارع واقعا حق دارد چون در موارد زیادی توجهی به ملوان نمی‌شود. از سوی مسئولاان استانی و شهری کمک تیم ملوان نمی‌کنند و باری را از روی دوش تیم برنمی‌دارند. در آخرین بازی مقابل آلومینیوم اراک وقتی گل مساوی را خوردیم سه بازیکن آلومینیوم قبل از آنکه پنالتی زده شود وارد محوطه ۱۸ قدم شده بودند. داور و کمک داور دقت خود را کجا جا گذاشته بودند که چنین صحنه‌ای را ندیدند؟ در کنار زمین هم ناظر داوری توجهی نمی‌کند و کسی هم نیست این اشتباه داور را به ناظر منعکس کند که ناظر حرف او را بپذیرد و ضربه پنالتی تکرار شود. بارها و بارها ملوان حتی در بازی‌هایی که میزبان بوده با اجحاف از سوی داوری مواجه شده و اعتراض‌ها هم به جایی نرسیده است.

**دوستان نباشند ملوان از لیگ برتر می‌رود

وی ادامه داد: سر ملوان را در بازی‌های مهمی بریدند و کسی هم نیست به این موضوع توجه کند. تاب و طاقت مازیار زارع هم تمام شده که نمی‌خواهد فصل بعد بماند. تیم او قطعاً در لیگ برتر می‌ماند اما برای تیمی که حقش رتبه تک رقمی است آسان نیست در میان تیم‌های دورقمی جدول جای بگیرد. تعدادی از پیشکسوتان هستند که در کنار تیم حضور دارند و با یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. پژمان نوری مدیرعاملی دلسوز است و همه توانش را گذاشته تا تیم موفق شود. مازیار زارع و دیگر دوستداران تیم هم که کم نگذاشته‌ند. اسپانسر تیم اگر نباشد تیم سقوط می‌کند ولی اشکان پوررشید دارد به عشق ملوان هزینه می‌کند تا تیم به سرنوشت دیگر تیم‌های استان گیلان که الان در لیگ برتر نیستند دچار نشود. سپیدرود رشت، داماش گیلان، چوکا تالش و شهرداری آستارا نمونه‌ای از تیم‌های استانی هستند که الان در لیگ برتر نیستند. اگر این دوستان نباشند ملوان هم نابود می‌شود و از لیگ برتر می‌رود. شرایط خیلی مشکل است و به فکر تیم قدیمی، ریشه‌دار و پر هوادار ملوان نیستند.

**ملوان پس از ۷ سال به لیگ برتر آمد

پیشکسوت تیم ملوان یادآور شد: با رفتن مازیار زارع و پژمان نوری و دلسوزان ملوان، این تیم به سرنوشت سپیدرود و چوکا و شهرداری آستارا دچار می‌شود. اگر مازیار و پژمان بروند بدون شک اشکان پوررشید هم می‌رود و دیگر برای تیم خرج نمی‌کند. افرادی چون احمد دنیامالی که نماینده استان در مجلس است یا  قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان هم کار خاصی انجام نمی‌دهند و به تیم کمک نمی‌کنند. دورادور احوال تیم را پرسیدن یا نهایتاً پیغام تبریک فرستادن که کمک مهمی برای ملوان نیست. ملوان با زحمت زیادی پس از ۷ سال به لیگ برتر آمد اما مسئولانی که کاری از دست‌شان برمی‌آید به تیم نزدیک نمی‌شوند تا مشکلات را درک کنند و اجازه ندهند حق ملوان تضییع شود. این خیلی بد است که مسئولان استانی و شهری از ملوان دور هستند و حمایتی که باعث شود تا تیم بتواند به حق و حقوقش برشد را نمی‌کنند. 

**مسئولان به ملوان نزدیک شوند

اسپندار تصریح کرد: آقایان استاندار، فرماندار و نماینده مجلس اگر به ملوان ککمک کنید شرایط بهتر می‌شود ولی با این وضعیت نباید انتظار داشت تیم بتواند پایاپای تیم‌های بزرگ رقابت کند و مانند گذشته نتیجه بگیرد. از همان ابتدای فصل تا انتهای مسابقات نگرانی در خصوص وضعیت نزد پیشکسوتان و هواداران وجود دارد چون تیم در وضعیتی نیست که آرامش داشته باشد. مسئولان اگر دلشان با تیم است که البته غیر از این نیست اما از ملوان فاصله بگیرند. باید به تیم نزدیک شوند و همانند سایر مردم از ملوان حمایت کنند. مازیار زارع با وجود اینکه حمایتی که باید از شود از وی انجام نشد اما خوب نتیجه گرفته و ملوان در لیگ برتر می‌ماند ولی وقتی که از تیم حمایت نمی‌شود حرف‌هایش را می‌زند و تصمیم به جدایی برای فصل آینده می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته